کیانی و رضایی حریفان خود را شناختند


ساعت: 21:26
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911822

روز پنجم مسابقات جهانی 2022 در مکزیک با مسابقات منهای 63 کیلوگرم مردان و منهای 53 کیلوگرم زنان پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی تکواندو از روز دوشنبه 2 آبان ماه با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور به میزبانی مکزیک در سالن متروپولیتن گوادالاخارا و در پنجمین روز برگزار می شود. روز جمعه 6 آبان ماه ایران 2 نماینده خواهد داشت.

در گروه زنان، ناهید کیانی، ملی پوش شایسته وزن منهای 53 کیلوگرم ایران، در دور نخست در گروه 44 نفر دچار کات شد و سپس به مصاف برنده جدال بریتانیا و نروژ خواهد رفت. در کنار کیانی حریفانی از آلمان، سریلانکا، ساحل عاج، تونس، چین تایپه، چین، گینه و اسلواکی روی میز هستند.

در براکت مردان، متین رضایی قهرمان نوجوانان جهان در سال 2022 در صوفیه در دور نخست در وزن 63 کیلوگرم به مصاف «دیوی» گواردیو از کلمبیا می رود و در صورت پیروزی به مصاف هاکان قهرمان سرشناس ترکیه و قهرمان جهان در رده چهارم می رود. Rechaper”. بر سر میز رضایی نمایندگانی از ازبکستان، آذربایجان، بریتانیا، مصر، بلژیک، تونس، قزاقستان، آلبانی، قبرس، سریلانکا و کرواسی حضور دارند. در این وزن 55 تکواندوکار حضور داشتند.

شایان ذکر است تا کنون در این مسابقات رضا کلهر با وزن 68- کیلوگرم و مهران حشرادی با وزن 80- کیلوگرم موفق به کسب 2 مدال برنز شدند. ابوالفضل عباسی در وزن 87- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم، نرگس میرنوالهی در وزن 62- کیلوگرم و زینب اسماعیلی در وزن 67- کیلوگرم مغلوب حریفان خود شدند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان با سرمربیگری مینو مداح. ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی او را همراهی می کنند. در آقایان سرمربی بیژن موکانلو است و مربیان تیم ملی نیز مسعود حاجی زواره و نعیما حاجوی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید