کیفرخواست قتل فخری زاده به زودی تنظیم می شود

ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922264

معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: کیفرخواست قتل شهید فخری زاده به دادگاه ارسال شده و به زودی حکم صادر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: کیفرخواست پرونده قتل شهید فخری زاده صادر شد. به دادگاه ارسال شده و به زودی حکم صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسه بعدی دادگاه هوانوردی اوکراین در پایان آذرماه برگزار می شود. در این صورت دستگاه قضایی اجازه تضییع حقی را نمی دهد و عدالت را اجرا می کند. دو جلسه اخیر این پرونده اخیرا در سازمان قضایی نیروهای مسلح تشکیل شده و جلسات رسیدگی ادامه خواهد داشت.

قریب آبادی تصریح کرد: پس از سالگرد درگذشت عزیزانمان بر اثر این حادثه، جلسه بعدی درباره هواپیمای اوکراینی برگزار می شود. سیستم قضایی جدی است که اینجا هیچ حقی پایمال نمی شود و عدالت به طور کامل گسترش می یابد. من نمی توانم در مورد نوع حکمی که صادر می شود قضاوت کنم زیرا دادگاه صلاحیت رسیدگی به این موضوع را دارد، اما می توانم بگویم که دادگاه تمام تلاش خود را برای رسیدگی به هر سهل انگاری یا اشتباهی که ممکن است رخ داده باشد به کار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید