هنوز کیفرخواست پرونده سونیا شریفی تنظیم نشده است


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918088

سونیا شریفی سردسته اصلی اغتشاشات اخیر و ساخت کوکتل مولوتف بود و پرونده این متهم هم اکنون در مرحله تحقیقات مقدماتی است و تفهیم اتهامی به وی وارد نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرکز رسانه های قوه قضاییه؛ این روزها فعالیت گسترده و بدون پشتوانه جریان رسانه ای معاند منجر به تولید انبوه اطلاعات، اخبار جنجالی و جعلی شده است. در روزهای اخیر و پس از شکست پروژه ترور، اسامی مختلفی در فضای مجازی منتشر شده و ادعا می شود که فلان فرد یا در آستانه اعدام است یا کشته شده یا محکوم به اعدام است یا در حال انجام است. شکنجه در زندان و غیره و غیره. اما پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که اظهارات بیان شده منطبق بر واقعیت نبوده و صرفا به منظور ایجاد تنش و بازی رسانه ای رسانه های ضد انقلاب هدف و منتشر شده است.

در یکی از جدیدترین نمونه های خبرسازی، یک سایت تجزیه طلب که این روزها اخبار زیادی را به نفع جریان ضد انقلاب سازماندهی می کند، مدعی شده است که دختری به نام «سونیا شریفی» به «جنگ» محکوم شده است.

اگر نام سونیا شریفی را در فضای مجازی جست و جو کنید، متوجه می شوید که نوع اخبار و حمایت های سیاسی از او به گونه ای بوده که حتی کاتیا لیکرت، نماینده مجلس آلمان نیز متقاعد شده است که در توییتر خود اعلام کند که وارد عرصه سیاسی خواهد شد. حمایت سونیا شریفی

البته این رویداد، یعنی. ورود مقامات سیاسی از سراسر جهان بدون اطلاع برخی افراد مورد هدف جریان رسانه ای معاند در روزهای اخیر بی سابقه بوده است. این رسانه در روزهای اخیر مدعی شده بود که دو برادر به نام های فرهاد و فرزاد ته زاده در اشنویه استان آذربایجان غربی به اعدام محکوم شده اند و قرار است حکم آنها روز چهارشنبه سوم آذرماه اجرا شود. پرونده آنها در دست بررسی است.

پرونده سونیا شریفی را با مسعود کارگر دادستان شهرستان آبدانان استان ایلام در میان گذاشتیم و وی درباره جزییات پرونده سونیا شریفی گفت: سونیا شریفی سردسته اصلی اغتشاشات اخیر بود و سعی در ساخت کوکتل مولوتف نیز داشت.

وی ادعای رسانه های معاند مبنی بر ضرب و شتم و صدور حکم محاربی برای سونیا شریفی را تکذیب کرد و گفت: پرونده این متهم در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی است و تفهیم اتهامی به وی وارد نشده است، بنابراین ادعای صدور حکم محاربی برای وی مطرح شده است. حکم برای متهم درست نیست.

سونیا شریفی در جریان اغتشاشات اخیر در شهر آبدانان استان ایلام دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید