پرسپولیس تیم شریفی است/ آلومینیوم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است

ساعت: 21:21
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780546

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است و کادر فنی بسیار خوبی دارد اما ما هم آلومینیوم هستیم و نشان داده ایم همیشه در مسابقات سخت خوب بوده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: هفته گذشته بازی خوبی انجام دادیم و در این دیدار پیروز شدیم. البته پرسپولیس هم همین شرایط را دارد و بازیکنان دو تیم از روحیه خوبی برخوردار هستند.»

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم قابل احترامی است و کادر فنی بسیار خوبی دارد اما ما هم آلومینیومی هستیم و نشان داده ایم که همیشه در مسابقات سخت خوب بوده ایم و امیدواریم حرف هایی که در زمین به بازیکنان گفته شد. فردا شاهد یک بازی بسیار خوب از تیم آلومینیوم اراک خواهید بود.

حتیبی افزود: باید تلاش کنم و هر تیمی که از موقعیت های خود بهتر استفاده کند پیروز میدان شود و امیدواریم این اتفاق برای فرزندانمان بیفتد و با سه امتیاز بازی خوبی را شاهد باشیم.

تیم آلومینیوم شخصیت پیدا کرد/ مهاجم جدید تعیین می کنیم

سرمربی تیم آلومینیوم تاکید کرد: همیشه معتقدم و هر جا که بوده ام دوست دارم تیمم شخصیت خوبی داشته باشد که الحمدلله آلومینیوم این شخصیت را پیدا کرده است و دوم اینکه دوست داریم تیم فوتبال زیبایی و تماشاگر را نشان دهید. از آن نیز لذت ببرید. ما در دو هفته گذشته این را ثابت کردیم.

حتیبی افزود: شخصیتی که آلومینیوم را پیدا کرد حرف اول را برای مردم منطقه آلومینیوم زد، البته سایر تیم ها نیز در مرحله بعد قابل احترام هستند.

وی درباره شرایط تیم و جذب بازیکنان جدید نیز گفت: هنوز نقل و انتقالات تمام نشده است و ما یکی از تیم هایی بودیم که دیر شروع کردیم و با توجه به شرایطی که داشتیم و کمک های مدیریت باشگاه را جمع کردیم. بهترین ها را در بحث مهاجمان جمع آوری کرد: «ما باشگاه را منصوب کردیم و تا جایی که می دانیم با یک مهاجم بومی به توافق رسیدند و به زودی اعلام می کنند که با همین نفرات جلو می رویم.

آلومینیوم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده / باید به سمت ساختارسازی حرفه ای باشگاه برویم

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در بازی قبلی پیروز شدیم، تیم هنوز به سطحی که انتظار داشتم نرسیده و به تدریج از نظر تاکتیکی و هماهنگی پیشرفت خواهد کرد که امیدواریم تا چند هفته و نیم آینده به شرایط ایده آل برسد. فصل اول شرایط خوبی دارد تا با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم ادامه پیدا کند.

حتیبی گفت: برای این دیدار دو بازیکن ما جریمه شده اند و یک بازیکن مصدوم شده است. همه بازیکنان باید در دسترس تیم باشند و نظم و انضباط را رعایت کنند. تا الان بچه ها سنگ تمام نگذاشته اند اما هر بازیکنی که اگر این شرایط را نداشته باشد در اختیار باشگاه قرار می گیرد و ما یک تیم هستیم و باید همچنان آن تیم باشیم.

سرمربی آلومینیوم در پایان خاطرنشان کرد: طی صحبتی که با مدیران آلومینیوم داشتیم، این باشگاه باید به سمت ساختارسازی و مانور حرفه ای روی این موضوع برود. ساخت بلبرینگ مجهز در یک کارخانه آلومینیوم به تازگی تصویب شده است. «حرکت حرفه ای تری داشته باشیم که اتفاق مثبتی برای آلومینیوم در آینده خواهد بود و از نظر فنی به گونه ای عمل خواهیم کرد که طرفداران از آن راضی باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید