ارزیابی درستی از حریفان در والیبال باشگاه های آسیایی ندارم/ هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ایم.


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837324

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: تا زمانی که حریفان را از نزدیک نبینم نمی توانم ارزیابی از حریفان پیکان در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا داشته باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا 2022 از 24 تا 30 اردیبهشت ماه با حضور 8 تیم میزبان ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود. آنها به عنوان نمایندگان ایران حضور خواهند داشت.

سرمربی پیکان با بیان اینکه شاگردان آماده حضور در این مسابقات هستند، گفت: تمرینات خود را از 21 فروردین ماه آغاز کردیم اما با توجه به اینکه بازیکنان زیادی در اردوی تیم ملی حضور داشتند تمرینات ناقص بود. بازیکنان حاضر در باشگاه در شرایط بدنی بودند تا اینکه تیم های ملی به تیم اضافه شدند و با چندین تمرین هماهنگی آماده حضور در مسابقات شدیم.

پیمان اکبری افزود: اعضای تیم هنوز به شرایط بدنی ایده آل مورد نظر ما نرسیده اند. البته این طبیعی است چرا که تمریناتمان را کمی دیر شروع کردیم و یک هفته تا مسابقه فرصت داریم و تلاش می کنیم در روزهای آینده تیم را به وضعیت بدنی خوبی برسانیم.

وی با بیان اینکه تمرینات هماهنگی تیم پیکان از هفته جاری آغاز می شود و این تمرینات فشرده خواهد بود، افزود: خدا را شکر بچه ها انگیزه خوبی دارند. تمرینات خوب پیش می رود و بازیکنان می خواهند در جام باشگاه های آسیا عملکرد خوبی داشته باشند.

امیر هوشبر سرپرست تیم ملی والیبال امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) از خروج بازیکنان مقاومت پیکان و شهداب یزد از اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: این بازیکنان از روز گذشته در اختیار باشگاه های خود قرار گرفته اند.

تیم پیکان در گروه آ مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا با تیم های ناخون راچاسیما (تایلند)، ساوت گاز (عراق) و سانتوری سانباردز (ژاپن) همگروه است.

پیکان با 7 قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و 2 مدال برنز پرافتخارترین باشگاه آسیا در این مسابقات است که امسال نیز به عنوان میزبان در این مسابقات حضور خواهد داشت. پیکان ها که سومین عنوان قهرمانی جهان در کارنامه خود هستند، بین سال های 2006 تا 2011 شش بار پیاپی قهرمان شدند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید