آمریکا: هنوز با ایران درباره احیای برجام به تفاهم نرسیده ایم

آمریکا: هنوز با ایران درباره احیای برجام به تفاهم نرسیده ایم

روز جدید معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: با ایران به تفاهم نرسیدیم. ما نظرات ایران در مورد متن پیشنهادی اتحادیه اروپا را از طریق اتحادیه اروپا دریافت کردیم و پاسخ خود را در روز چهارشنبه 24 آگوست ارسال کردیم. اکنون ایران باید پاسخ دهد.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری به سوالاتی درباره آخرین تحولات مذاکرات برای احیای توافق هسته ای پاسخ داد.

سایت وزارت امور خارجه آمریکا نوشت ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات جدیدی از مذاکرات برای احیای توافق هسته ای وجود دارد و آیا واکنشی به گزارش ها مبنی بر اینکه ایران و … آمریکا به توافق رسیده بود آنها مشخص کرده اند که ظرف دو تا سه هفته آینده اعلام می شود، گفت: این گزارش ها صحت ندارد. ما به تفاهم نرسیدیم. وضعیت همان است که دیروز توضیح دادم. ما نظرات ایران در مورد متن پیشنهادی اتحادیه اروپا را از طریق اتحادیه اروپا دریافت کردیم و پاسخ خود را در روز چهارشنبه 24 آگوست ارسال کردیم. اکنون ایران باید پاسخ دهد.

اظهارات پاتال در این زمینه پس از آن صورت می گیرد که ناصر خانانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، چهارشنبه گذشته اعلام کرد که پاسخ دولت آمریکا به دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در مورد حل و فصل مسائل باقی مانده در مذاکرات رفع تحریم ها را از طریق دریافت کرده است. هماهنگ کننده اروپایی مذاکرات

دیدگاهتان را بنویسید