کیفرخواست متهمان باشگاه والیبال شهرداری ارومیه تشکیل شد


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841748

در ادامه مبارزه با فساد در استان، رئیس قاضی آذربایجان غربی از اتهامات سه متهم باشگاه والیبال شهرداری ارومیه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ؛ مبارزه با فساد در آذربایجان غربی از دیرباز با عزم جدی سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضایی استان آغاز شده است.

شهردار و اعضای شورای شهرداری ارومیه، مدیران کل و روسای سازمان های استانی و شهرستانی و همچنین برخی از مدیران از جمله دستگیرشدگان در ماه های اخیر بوده اند و مقامات قضایی می گویند به مبارزه با فساد ادامه خواهند داد.

بدون شک هر مسئولی که با بذل بیت المال و تخطی از بیت المال چهره منفی در بین مردم و جامعه ایجاد کند، آشکارا به مردم و دولت خیانت کرده است و باید مسئولیت پذیر باشد.

در همین راستا رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور کیفرخواست برای متهمان باشگاه والیبال شهرداری ارومیه خبر داد.

ناصر عتباتی با اشاره به اتهامات متهمان پرونده باشگاه شهرداری گفت: در این پرونده متهمان به دلیل مشارکت در اختلاس و تصرف اموال عمومی تحت تعقیب قرار گرفتند. در ادامه اتهامات 3 نفر از متهمان اصلی این پرونده صادر و پرونده برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم به دادگاه ارومیه ارسال شد.

وی افزود: در اجرای ماده 7 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، تصرف و کلاهبرداری مصوب شورای مناسبت، کیفرخواست ابلاغ و به مراجع ذیربط اعم از شهرداری، بخشداری و مدیر کل ارسال شد. ورزش و جوانان آویزان به پهلو.

رئیس قاضی آذربایجان غربی با بیان اینکه اموال عمومی و بیت المال در اختیار مسئولان است، گفت: اجازه ضایع شدن حقوق بیت المال را نمی دهیم و هیچ قصور و مماشاتی در این زمینه پذیرفته نیست.

وی تاکید کرد: کارکنان و روسای ادارات باید بیش از هرکس دیگری به بیت المال اعتماد داشته باشند و در حفظ و نگهداری آن کمترین سهل انگاری نکنند.

رئیس قوه قضائیه آذربایجان غربی اگرچه نامی از متهمان و جزئیات کیفرخواست صادر نکرد اما گفت: مبارزه با فساد در این استان کاملاً مشخص است و باید منتظر اخبار بیشتری در آینده باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید