کی به سیاوش یزدانی قول داده که کارش را انجام دهد؟!

کی به سیاوش یزدانی قول داده که کارش را انجام دهد؟!

علی لطیفی بازیکن سابق استقلال درباره اتفاقاتی که برای سیاوس یزدانی افتاده و حالا باید ماه ها از میادین فوتبال دور بماند بدون اینکه بتواند به تیمی منتقل شود، اظهار نظر کرد.

آیا می دانید برای سیاوش یزدانی چه اتفاقی افتاده و او باید بدون عضویت در تیم فوتبال سربازی کند؟

متاسفانه هیچکس به سرنوشت این بازیکن فکر نمی کند. هیچ کس فکر نمی کند چه اتفاقی برای بازیکن می افتد. آنها حتی حاضرند برای مسابقه ای با سرنوشت یک فوتبالیست بازی کنند. بارها او را دیده ام، با چشمان خودم دیده ام، مربی ای بود که بازیکنش مصدوم شد اما برای مسابقه به زمین فرستاده شد و فوتبالش از بین رفت. امروز فوتبال سیاوش یزدانی به خاطر همین مشکلات نابود شد.

چگونه! چه اتفاقی افتاده که شما از آن مطلع هستید؟

من تا امروز با سیاوش یزدانی صحبت نکردم و نمی دانم چه کسی به او چه گفته است، اما مطمئنم کسانی بودند که قول اصلاح نقشه را دادند یا گفتند ناراحت نباش، نگران نباش برو بازی کن. و به سراغ بدون نگرانی از این مشکلات بروید، تمام حواس خود را به بازی ها معطوف کنید! در حالی که سیاوش یزدانی قطعا از همان ابتدا می دانست که چه سرنوشتی در انتظار اوست. او تحصیل کرده است.

حالا چه باید کرد؟

سیاوش یزدانی باید عاملان این فاجعه را فاش کند. اسامی را به آنها بگویید تا حداقل درس عبرتی باشد برای بازیکنانی که شرایط سیاوش یزدانی را دارند.

قبول دارید سیاوش یزدانی در آستانه ورود تیم ملی به جام جهانی ضرر بزرگی را متحمل شد؟

این بازیکن که در حال حاضر 30 سال دارد، در جام جهانی 31 ساله خواهد شد و این آخرین فرصت زندگی او برای بزرگ شدن بود. متأسفانه کسانی که به او قول داده بودند کارتش را در باشگاه استقلال درست کنیم، دنبال این بازیکن بودند. از سیاوش می خواهم نامشان را فاش کند. من به عنوان یک پیشگام، اولین کسی هستم که در کنار او ایستاده ام. چون چنین مشکلاتی را در باشگاه های مختلف دیده ام. من دیده ام که چگونه به خاطر یک بازی، باور کنید که آنها فقط در یک بازی سرنوشت یک بازیکن را نابود می کنند. تا با چنین افرادی روبرو نشویم فوتبال ما پیشرفت نمی کند.

چرا چنین اتفاقاتی می افتد؟

زیرا ما در لحظه زندگی می کنیم. ما به دو روز آینده فکر نمی کنیم.

مهرداد پولادی هم با همین وضعیت مواجه است؟

درست است.درست است! مهرداد را از زمانی می شناسم که در تیم امید بازی می کرد و همبازی من بود. او در کوه‌های کرج زندگی می‌کرد و از خانواده پایین‌تری مثل من بود. مثل خیلی از فوتبالیست ها. اسیر همان وعده ها شد. آنقدر به او قول دادند که خدمت سربازی شما را درست کنیم که بعد از حضور درخشانش در جام جهانی برزیل در حالی که می توانست حداقل دو جام جهانی دیگر برای ایران بازی کند به تایلند و کشورهای دیگر منتقل شد. متاسفانه مدیران باشگاه عمیقا فکر نمی کنند. فوتبال ما به خاطر غیبت مهرداد پولادی آسیب دیده است. چرا از وجود خود به عنوان یک فوتبالیست در سه جام جهانی به جای یک جام جهانی استفاده نکنیم؟ سیاوس یزدانی با صدای مهرداد پولدیها است. صدای بازیکنان فقیر جامعه باشید که با آینده، زندگی و سرنوشت خود با وعده پولدار شدن، معروف شدن و بازی در تیم های بزرگ بازی می کنند.

اما صبح امروز سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال باز هم اعلام کرد که پیگیر کارهای سیاوس یزدانی است؟

بله می گویند! وقتی این را می گویند چه چیزی را نمی گویند؟ آنهایی که نمی آیند بگویند ما کم کرده ایم یا اشتباه نکرده ایم! از سیاوش می خواهم که در لاک خودش فرو نرود و مقصران را معرفی کند. پشت سرش می ایستم.

دیدگاهتان را بنویسید