کی روش بالاخره نفس راحتی کشید!

علیرضا جهانبخش که یکی از مهره های کلیدی تیم ملی ایران و بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش به حساب می آید، هفته گذشته در پنجمین بازی فاینورد هلند در مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل اشتورم گراتس اتریشی در ترکیب تیمش حضور داشت. مصدومیت باعث تعویض او شد.

این ستاره فاینورد در دقیقه 60 به دلیل مصدومیت و پارگی دست تعویض شد که مورد پسند هواداران فوتبال ایران و البته کارلوس کی روش قرار نگرفت و باعث نگرانی سرمربی تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 شد.

در ابتدا خبرهای نگران کننده ای در مورد مصدومیت علیرضا جهانبخش منتشر شد اما دو روز بعد اعلام شد مصدومیت کاپیتان سوم تیم ملی ایران جدی نیست و او برای شروع جام جهانی آماده می شود که عصر پنجشنبه نیز تایید شد. .

کی روش بالاخره نفس راحتی کشید!

تیم فوتبال فاینورد در ششمین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ اروپا پنجشنبه شب در ورزشگاه دی کویپ روتردام به مصاف لاتزیو ایتالیا رفت و پیروز شد اما علیرغم غیبت علیرضا جهانبخش در این دیدار (حتی به عنوان بازیکن تعویضی)، نیمکت نشینان او شد. . بهترین خبر برای کارلوس کی روش بود.

اینکه علیرضا جهانبخش امشب با دست دوخته شده روی نیمکت فاینورد تنها یک هفته پس از مصدومیت اخیرش روی نیمکت حضور داشت و آماده بود تا ترکیب خود را مقابل لاتزیو آماده کند، نشان می دهد که ستاره تیم ملی ایران شرایط بازی خود را به دست آورده و در سال 2022 جام جهانی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید