بازیگر «آواتار» با دیدن قسمت جدید/ 8 دقیقه نفس نفس زدن به گریه افتاد!


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816398

زوئی سالدانا بازیگر آواتار گفت که برای تماشای این فیلم باید آماده تحمل آن باشید پس آماده باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، زوئی سالدانا، بازیگر فیلم «آواتار» که در فیلم‌های آینده حضور خواهد داشت فاش کرد که ۲۰ دقیقه اول فیلم بعدی را دیده و فقط گریه کرده است.

به همین دلیل است که پیامی برای علاقه مندان به سینما و طرفداران فیلم بعدی جیمز کامرون دارد: این فیلم قطعاً یک جهش به جلو نسبت به فیلم اول است، بنابراین باید برای تماشای آن آماده باشید. یک ماجراجویی ساده که هرگز فراموش نخواهید کرد.

جیمز کامرون بیش از یک دهه را صرف ساخت دنباله فیلم رکوردشکن آواتار کرد.

دنباله آن 12 سال پس از انتشار اولین قسمت که در سال 2009 وارد سینماها شد، اکران خواهد شد و دوباره زوئی سالدانا و سام ورثینگتون در آن حضور خواهند داشت.

هیچ اطلاعاتی از فیلم جدید منتشر نشده است، جز اینکه داستان فیلم بر اساس فرزندان شخصیت های Worthington و Saldana است و همچنین به دنیای زیر آب پاندورا می پردازد. به همین دلیل بخش مهمی از فیلم در زیر آب ساخته شد و کامرون زمان زیادی را صرف تکمیل فناوری ضبط زیر آب کرد.

کیت وینسلت بازیگر تایتانیک که به گروه آواتار پیوست، در حین فیلمبرداری در یک تانک آبی حدود هشت دقیقه نفس خود را حبس کرد.

سالدانا درباره چالش عکاسی زیر آب گفت: «این چالشی بود که کامرون در نهایت بر آن غلبه کرد و سالها طول کشید تا در نهایت از نتیجه راضی بود.

این بازیگر افزود: خود کامرون نیز از کسانی است که خوب گریه می کند. او قلب حساسی دارد و فکر می‌کنم به همین دلیل است که داستان‌هایی که می‌سازد تأثیرگذار هستند.

انتظار می رود “آواتار 2” در دسامبر 2022 اکران شود. قسمت های بعدی آواتار قرار است در سال های 2024، 2026 و 2028 به روی صفحه نمایش نقره ای بروند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید