گاف عجیب سخنگوی رئیس جمهور در اینترنت ملی!

به گزارش ایرنا، علی بهادری جهرمی در خصوص شبکه ملی اطلاعات مشهد مطالبی را بیان کرد که به وضوح با اظهارات وزیر ارتباطات دولت مغایرت داشت. آماری که حتی وزیر ارتباطات هم قبول ندارد!

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت که از چند هفته پیش طرح بازدید از دانشگاه ها را آغاز کرده و تنها کارمند دولتی در هفته های اخیر است که تلاش می کند گفت و گوهای چالشی و شفافی داشته باشد، در این زمینه تلاش زیادی می کند. دولت اینتر 12 را به عنوان علت اصلی همه مشکلات امروز وارد کنید. او این بار در مشهد درباره فیلترینگ اینترنت و بسترهای خارجی صحبت کرد.

بهادری جهرمی گفت: در فیلترینگ پیام رسان های خارجی به گونه ای ابداع شد که مردم از پیام رسان های خارجی به داخلی مهاجرت کنند، البته این فیلتر موقتی است و سیاست دولت در حوزه فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات است. شبکه ملی اطلاعات طی هشت سال اخیر کمتر از 10 درصد پیشرفت داشته اما در سال اول دولت 30 درصد رشد و در مجموع 40 درصد رشد داشته است.

وی در خبری که ایرنا منتشر کرد این ادعا را مطرح کرد که در یک ماه گذشته وزیر ارتباطات دولت سیزدهم دو بار در مورد پیشرفت شبکه ملی اطلاعات صحبت کرده و تاکید کرده است که سهم دولت قبل از این پیشرفت بیش از 30 بوده است. در این دولت شبکه ملی اطلاعات بین 45 تا 50 درصد است.

زارع پور اخیراً این جملات را در جمع نمایندگان کمیسیون فرهنگی و سپس در گفتگو با سایت خانه ملت شورای اسلامی مطرح کرده است. خبری که در تمامی رسانه ها از جمله ایسنا بازنشر شد. جملاتی که باطل است، گفته های علی بهادری جهرمی است که مشخص نیست سخنان و گزارش های وزیر ارتباطات دولت را نخوانده یا در فضای دانشجویی در چنین آمارهایی اشتباه کرده است. التهاب باید دید که بهادری جهرمی اظهارات خود در این زمینه را تکذیب می کند و البته واکنش آذری جهرمی وزیر اسبق ارتباطات به این اظهارات سخنگوی دولت چه خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید