گالری فرهنگ و آداب و رسوم ساحلی بندر هرمز/ استقبال گردشگران از آثار هنرمندان هرمزگانی در جزیره رنگین کمان خلیج فارس

ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798122

علی ادیمی گفت: نمایشگاه عکس پرتره از روز گذشته به منظور ارائه غنای فرهنگی و هویت اصیل مردم جزیره رنگین کمان در خلیج فارس در خانه ای به نام جری پولاک در جزیره هرمز برپا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی ادیمی مدیر بندر هرمز در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: نمایشگاه عکس پرتره از روز گذشته در منزل جری پولاک برپا شده است تا غنای فرهنگی و هویت اصیل مردم جزیره رنگین کمان در خلیج فارس را به نمایش بگذارد.

وی استقبال گردشگران از نمایشگاه های دوره ای فرهنگی و هنری در بندر هرمز را برای پدیدآورندگان آثار و هنرمندان استان بسیار دلگرم کننده دانست و گفت: زیرساخت های ایجاد شده در این بندر به عنوان تنها مبدا ورودی به جزیره توسط بنادر ایجاد شده است. و سازمان دریانوردی امروزه به گالری و ویترین مهمی برای آثار هنرمندان برجسته استان تبدیل شده است تا گردشگران علاوه بر لذت بردن از مناظر طبیعی جزیره از آثار هنرمندان خلاق این استان دیدن کنند.

ادیمی در ادامه خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس با عنوان «اهالی هرمز» در جزیره ای رنگین کمانی در خلیج فارس نشان دهنده آداب و رسوم مردم شریف هرمز است که عکاس حسن بردال از آن عکاسی کرده است.

به گفته مدیر بندر هرمز از ابتدای سال 3 نمایشگاه با موضوعات مختلف در بندر هرمز برپا شده است که طبق تقویم تا پایان سال دو نمایشگاه دیگر برگزار می شود.

هیچ هزینه ای ندارد. نمایشگاه مردم هرمز تا 24 دی ماه همه روزه در خانه تاریخی جری پولاک در بندر هرمز برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید