گرافیتی با زشت ترین نوع تبلیغات اسپری + عکس


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810720

اسپری تبلیغاتی بر روی دیوارهای شهر پدیده ای ناپسند است که بسیار رایج است و علاوه بر زشتی شهر به دانش آموزان شخصی و عمومی مردم آسیب می رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، وقتی فهمید من روزنامه نگار هستم از این رفتار زشتی که مردم با هم می کنند ناراحت شد، این مسئول و این مسئول دیگر گناهی ندارند.


e2e5df1e 268c 42ef a80d e1b79f8d1e26 خبر خاکستری



گفت الان اگه تو شهر قدم بزنی کاملا متوجه میشی که چی میگم گرافیتی!! در این شرایط همه شاهد هستند که مردم با تمام هزینه و وقت و زحمت دیوار خانه های خود را سیمان کاری و تعمیر می کنند اما عده ای سودجو و فرصت طلب دیوارهای خانه دیگران را به بیلبورد تبلیغاتی خود تبدیل می کنند. چرا با این افراد برخورد نمی کنید؟ بودن.

این شهروند ادامه می دهد، من به هر سازمانی زنگ می زنم یا می گویند او در حوزه کاری ما نیست یا به آن اهمیت نمی دهد! مردم چه گناهی کردند؟ حالا هزینه های مردم به کنار، چرا سازمان زیباسازی شهر کوم هیچ واکنشی نشان نمی دهد. آنها در نظر گرفته نشده اند، قوانین شکایات نیز بسیار پیچیده و پرهزینه است و مشخص نیست که نتیجه آن چه خواهد بود، با توجه به اینکه فضای شهر عمومی است، من می خواهم با این گرافیتی رسیدگی کنم که نیازی به شکایت خصوصی ندارد. .

متأسفانه گرافیتی تخلفی است که اغلب در شهر دیده می شود. افراد و موسساتی که دست به این اقدام می زنند بدون توجه به تاثیر اقدام خود در تضییع زیبایی شهر، جایی را که خوب می دانند انتخاب می کنند و مطلب یا تبلیغ مورد نظر را روی آن می نویسند.


4db044ac f085 4859 8fb1 4c5a48ca86a9 خبر خاکستری

مکان های مورد استفاده این افراد و موسسات درها، آیفون ها، دیوارها، تابلوهای راه و نام خیابان ها و کوچه های درختی در کنار یا بین خیابان ها، باجه های تلفن و نیروگاه ها، نمادهای شهر و هر چیز دیگری که می توان یافت. حاوی چیزی نوشته یا چسبانده شده، حتی آثار تاریخی.

تبلیغات اسپری روی دیوارها و درب های منازل شخصی یا عمومی هزینه بالایی را برای نظافت تحمیل می کند.

بر اساس ماده 92 قانون شهرداری ها، تحریر هر نوع مصالحی و یا قرار دادن هر نوع نوشته بر روی دیوارهای شهر مغایر با مفاد شورای شهر ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود.

افرادی که اموال شخصی آنها در اثر نقاشی های دیواری با اسپری آسیب دیده است، می توانند به مراجع قضایی شکایت کنند یا موضوع را با شهرداری محل در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید