گردن زدن سیاسی و پیروزی در دموکراسی غربی به دلیل پیوند حاکمیت با مردم است + تصاویر


ساعت: 19:33
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807150

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر از دروازه های سیاسی، عبور از بحران ها و در مقابل دموکراسی غربی پیروز می شویم به دلیل پیوند حکومت و مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش زاگرس صبح امروز همایش سران، طوایف و طوایف شهرستان بویراحمد با موضوع علوم پزشکی استان با حضور جمعی از مسئولان مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حکیم جرجانی برگزار شد.

وارثان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و حلول ماه رجب و اعیاد آن اظهار داشتند: مایه مباهات است، افزایش سرمایه اجتماعی است.

سردار مثنوی با بیان اینکه فقدان این سرمایه برای رژیم پهلوی درد و رنج است، گفت: اگر امروز شاهد پیشرفت و تکنولوژی هستیم، نقش سرمایه انسانی در این سمت را مدیون کسانی هستیم که عاشق انقلاب و رهبری هستند. “

وی ادامه داد: اگر دنیا خود را از دروازه‌های سیاسی، عبور از بحران‌ها و عقب‌نشینی دشمن و در نهایت قبول مشروعیت با هم نشان می‌دهد و در مقابل دموکراسی غربی پیروز می‌شویم، به دلیل حضور مردم در عرصه‌های مختلف است. : هر جا که موفقیت بود به خاطر حضور و نقش مردم بود و هر جا شکستی بود از این سرمایه دور بودیم، از طرفی هم جایی که وقفه بود، فاصله طبقاتی بود، ضرر کردیم. و شکست خورد.

وی گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی رو به رشد است و فاصله اجتماعی را کاهش داده است ناشی از ارتباط دولت و مردم است.

مثنوی افزود: شما حافظ اقوام و طوایف هستید، در جامعه دارای جایگاه و درایت هستید، نقش آفرین هستید و نفوذ شما در عشایر دیده می شود.

جانشین سپاه فتح استان با بیان اینکه شما معتمدین سختی ها و موانع قبل از انقلاب را دیدید و دانستید که سختی ها و تنگناها جواز اشتباه نیست، گفت: اشتباه در برخی موارد شما متولیان، در سال های پس از انقلاب در آزمون سختی ها ایستادگی کرد.

وی افزود: ما در کهگیلویه و بویراحمد یاد گرفته ایم که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و کارنامه درخشان او ایجاب می کند که از نگرانی نهراسیم و میدان را به دست دشمن ندهیم.

این مقام مسئول گفت: در مواردی عاقلان در انتخابات رها شدند. وی گفت: در یک جلسه رسمی اعلام شد که انقلاب کردیم تا مفاهیم آن به آینده منتقل شود و به عقب برنگردیم، به ریشه های حسادت دینی برگردیم.

مثنوی گفت: سعی کرده ایم در مواردی مانند انتخابات تقسیم بندی کنیم تا بی محتوا تبلیغ کنیم. این سوال ربطی به قدرت عقل ندارد. قرآن نباید مثل 30 سال پیش جلوی مردم متوقف شود و باید از آنها رای بخواهیم.»

وی با اشاره به تدوین و آماده سازی ارزش ها و سنت های استان در اتاق های فکر، افزود: از بزرگان شنیده ایم که پیاده سازی معارف دینی گاهی کیلومترها طول می کشید. این نشان دهنده اعتقادات ماست.»

این مقام نظامی گفت: جوانان خواستار تقریب، اتحاد اقوام و طوایف هستند، شما قبل از مراجعه به مراجع قانونی در حل اختلاف نقش بی بدیل و بی بدیلی دارید اما بعد از قانون تابع قانون هستید.

مثنوی با بیان اینکه اگر اختلاف و قتلی آبروی استان را خدشه دار کرد و به دادگاه رفت، حکم همه ما این است که نیروی انتظامی مهم و ملاک است، گفت: به دلیل مخالفت با توزیع آن در استان شاهد جمع آوری دخانیات و اعتیاد بوده ایم. جلسات بزرگان

وی با بیان اینکه نصرت و اراده الهی با نیت خیر متولیان پیوند خورده است، گفت: بزرگان و معتمدانی که به حل و فصل اختلافات، ترویج فرهنگ های مناسب، اقوام و طوایف را با نقش ارزشمند خود پیوند می دهند. امروز اسلحه شما نمایش اقتدار و همت است.« شلیک دو هزار گلوله در یک مراسم قابل قبول نیست، کشت مناسب باید در دستور کار باشد.

فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست با بیان اینکه ریش سفید فردی که وارد شده و از ماجرا جان سالم به در برده است، گفت: همه ما از ریش سفیدی دلگرم هستیم. آنها در تاریخ ایران جایگاه ویژه ای دارند، این همایش ها از آنها و جایگاهشان تجلیل می شود.«برای آنها مؤثر است.

مهدوی مطلق گفت: هویت ها را نباید فراموش کرد زیرا انسان بی هویت بی حیا می شود و بی شرم دست به هر اقدامی می زند. جنایت و نظارت بر آثار آن در غرب ناشی از بی هویتی است.

وی گفت: ما باید با آداب و سنن گناه آلود مخالفت کنیم، اما اقوام و ارزش ها را نباید فراموش کرد. این هویت در دفاع مقدس در برابر رژیم پهلوی باعث ایجاد حصار آهنین شد. امروز در جنگ شناختی سعی در تخریب هویت و ارزش های ما دارند پس شما که سرمایه انقلاب و جامعه هستید باید از این هویت ها دفاع کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید