گرمایی که هنوز تازه است / آزادی قدس شریف; خون سردار شهید

ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797023

وقتی دانشمند رفت …

سردار! امشب حرم خود را شهادت نامیدی، حریمی که هنوز صدایش در کوچه پس کوچه های دلتنگی ما طنین انداز است، هر روز بر دل ما می تپد و چشمان رهبرمان را می چرخاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، در آستانه سالروز شهادت سردار دلا، مالک اشترعلی، شهید حاج قاسم سلیمانی، خانواده این شهید وارسته با حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) دیدار کردند. چه منظره ای! حجابی که بر صورت کشیده شود تا اشکی دیده نشود و رهبرمان نسوزد، اما گرمای فراق بسوزد، داغی که دوباره می سوزد و زخمی که تازه می کند، درد دل رهبرمان آرام نمی گیرد. همه به من می خواهم که شفا پیدا کنم.

زخم هنوز تازه است و دل رهبرمان در غم فراق صاحب اشتر چنان می سوزد که حتی به یاد فرمانده اشک می ریزد. چشمان راننده همچنان بارانی است، از روزی که تنش کم شده و گهگاه به یاد حاج قاسم باران می بارید و مخفیانه روی فرش.

سردار چه کردی با دل رهبر ما که بعد از دو سال دلش آرام نگرفت این خون ریخته شده انتقام می خواهد تا کمی دل رهبرمان را آرام کند. دنیا بیدار است با خونت انتقام می گیری، برخیز، مطمئنم شهدا زنده اند، راه را نشان بده، چگونه دل هایمان را آرام کنیم؟

آیا یادتان هست که جنازه مقتدی در خون چه بود و بدنش پاره شد، او و رفقایتان چه خواندند؟

تو زنده بودی و دیدی و ما مرده بودیم و ندیدیم. رهبر ما تاکید کرد که همه عزاداران عبارات دعا را زمزمه کنند، جمله به جمله می خواند و مردم می خواندند، صدایش منفور می شد و مردم متنفر می شدند، او گریه می کرد و مردم گریه می کردند و شما شاهدید.

و اینجاست؛ اللَّهُمَّ نِنَّا لَانَعْلَمُ مِنْهم إِلَّا خَیْراً وَأَنْتَ وَأَنْتَ وَأَنْتَ

برخیز سردار نگهبان وقتت برخیز بلند شو باید صهیونیسم کودک کش این سرطان جهان اسلام و آمریکای جنایتکار آن شیطان بزرگ را درهم بشکنی، برخیز که آزادی مقدسه. قدس خون گرانقدر شماست.

برخیز که ما هنوز در شب خوابیم که بیدار بودی، دستهایت مانند دانشمندی از دشت نینوا بریده شد، بدنت مانند قاسم (ع) بریده شد و دیگر سرت در بدن نبود، امان از گرمای این سرها، چه سوره هایی و با خود رازهایی دارند.

سردار، تو آن شب گل رزت را می خوانی، گل سرخی که هنوز صدایش در کوچه پس کوچه های دلتنگی ما می پیچد و هر روز به چشمان رهبرمان سرازیر می شود.

حاج قاسم! چه رازی است بین تو و بانوی دو عالم که با لحظه شهادت زهرای مرضیه علیها السلام تو را برآورده کرد و این روزها سالگرد شهادتت به فاطمه گره خورده است، چه زیبا فهمیدی که دنیا دور آن می چرخد. فاطمه (س)؛ «و فاطمه و ابو و بعل و بنو» و توسل تو چنان بود که جاودانه شدی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید