گرمترین و سردترین مرکز استان اعلام شد

گرمترین و سردترین مرکز استان اعلام شد

سازمان هواشناسی در گزارش امروز 11 بهمن 1401 خود از بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان های ساحلی دریای خزر خبر داد و پیش بینی کرد آلودگی هوا تداوم داشته باشد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات هواشناسی از پایداری هوا در نیمه شمالی کشور و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، بارش پراکنده در برخی استان های ساحلی دریای خزر و وزش باد نسبتا شدید خبر داد. در شرق کشور است.

صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور گفت: در پنج روز آینده در نیمه شمالی کشور جوی پایدار خواهیم داشت و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت ادامه دارد. در این مدت در برخی نقاط استان های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: طی دو روز آینده وزش باد نسبتا شدید در شرق کشور پیش بینی می شود. از دوشنبه تا چهارشنبه (3 الی 5 بهمن ماه) برای نواحی جنوبی فارس، بوشهر، رشته‌کوه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جزایر واقع در خلیج فارس و پنجشنبه (6 بهمن) علاوه بر این مناطق، در برخی نقاط هرمزگان و کرمان بارش باران، رعد و برق و رعد و برق پیش بینی می شود وزش باد موقتی شدید پیش بینی می شود.

ضیائیان ادامه داد: طی سه روز آینده دریای عمان و تنگه هرمز تا ساعاتی دیگر مواج خواهد بود.
هوای تهران در دو روز آینده چگونه خواهد بود؟

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات هواشناسی همچنین با بیان وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (سوم بهمن ماه) (نیمه ابری همراه با گرد و خاک محلی با حداقل دمای 1- و 1-1 درجه سانتیگراد) حداکثر دما 7 درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه) 4 بهمن) ابر کمی همراه با مه محلی با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در پایان گفت: امروز و فردا (دوم و سوم بهمن ماه) بندرعباس با دمای 23 درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای 22- و 21 درجه سانتیگراد سردترین مرکز کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید