گزارشی از آخرین وضعیت کاپیتان پرسپولیس

گزارشی از آخرین وضعیت کاپیتان پرسپولیس

یکی از سوالات بزرگ پرسپولیسی ها خداحافظی با سیدجلال حسینی یا ادامه همکاری با این بازیکن بزرگ است؟ سوالی که هنوز پاسخ روشنی برای آن پیدا نشده است اما شنیده ایم همه چیز دست سید جلال حسینی است و باید در این زمینه تصمیم بگیرد.

چرا سیدجلال به انزلی نرفت؟!

چرا سیدجلال حسینی نمی تواند حداقل به این زودی تهران را ترک کند و برای زندگی به انزلی یا شهر دیگری برود؟

پاسخ ساده است: شب گذشته مراسم بهره برداری از مجموعه ورزشی شهدای کن با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سرمایه گذاری سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس برگزار شد. چهره هایی چون علی جوادی (مدیرکل ورزش و جوانان تهران)، محمد آهوندی (عضو شورای شهر تهران)، شریفی (شهردار منطقه 5)، محمود وردبین، رضا درویش، کریم بهاگری، سیدمهدی رحمتی، کمال، محمد محمدی، «حسین خبیری و سیدجلال حسینی در این مراسم حضور داشتند».

نگهداری، نگهداری و توسعه این مجموعه ورزشی نیاز به مدیریت شخصی سیدجلال حسینی دارد و به همین دلیل او نمی تواند به ملوان یا هیچ تیم شهرستانی برود.

ملوان به سیدجلال هم پیشنهاد نداد!

ترکیب جدید ملوان انزلی در لیگ برتر هنوز پیشنهادی به مدافع 40 ساله پرسپولیس نداده است. چندی پیش مازیار زارع دوست قدیمی و همبازی سیدجلال حسینی اعلام کرد: در ملوان همیشه به روی سیدجلال حسینی باز است. اما بعد از صعود خبری از پیشنهاد جدید نیست. بر همین اساس سید جلال حسینی با بیان اینکه چقدر احتمال دارد به ملوان بروید گفت: «اصلاً درباره این موضوعات صحبتی نشده است. ملوان با مازیار زارع و پیمان نوری تیم قدرتمندی ساخته و شرایط بسیار خوبی دارند.

نه! خداحافظی نمی کنم

سیدجلال حسینی چه زمانی که در آخرین لحظات قبل از سفر تیم ملی برای جام جهانی 2018 روسیه توسط کارلوس کی روش قطع شد و چه در سال های اخیر همیشه با خداحافظی تحمیلی دیگران مخالف بوده است. پس اغراق آمیز نبود «نه» گفتن! “من خداحافظی نمی کنم.”

یحیی گل محمدی: حرمت سید جلال حسینی باید حفظ شود

رضا درویش اخیراً با سیدجلال حسینی مصاحبه کرده است که باید آبروی او حفظ شود. این جمله ای است که یحیی گل محمدی پیش از این برای سیدجلال حسینی به مدیرعامل باشگاه گفته بود. هرچند سرمربی پرسپولیس لیست تکمیلی به باشگاه نداد، اما بدون شک برای کاپیتانش به عنوان بازیکن فیکس و 90 دقیقه برای فصل آینده حسابی باز نخواهد کرد. همین امر زمینه ساز خرید مرتضی پورعلی گنجی و اصرار مستمر برای جذب گئورگی گلسیانی مدافع باتجربه سپاهان اصفهان شد. اما یحیی گل محمدی هم اصرار دارد که حرمت سیدجلال حسینی حفظ شود.

مربی یا بازیکن؟!

اگر سیدجلال حسینی بخواهد یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند سهمیه این تیم را پر می کند. اگر کاپیتان پرسپولیس به درخواست باشگاه و یحیی گل محمدی قصد خداحافظی و اضافه شدن به ستاد را داشته باشد، مشکل دارد. سیدجلال حسینی مدرک مربیگری ندارد و این می تواند مشکل ساز باشد.

برای این همه ستاره، یک بیل مکانیکی کریم کافی نیست!

همه پرسپولیسی ها می دانند که کریم باقری ناظم این تیم بوده اما یکی از مشاوران باشگاه به درویش گفته است که کریم باقری برای این همه ستاره کافی نیست و سیدجلال را نگه دارید! اینکه سیدجلال نقش کریم باقری دوم را برای پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی گل محمدی بازی کند یا بازیکن؟ این موضوعی است که در دیدار یحیی و سیدجلال حل خواهد شد.

دیدار مهم یحیی گل محمدی و سیدجلال حسینی

دیدار سرمربی و کاپیتان پرسپولیس می تواند بن بست ادامه فعالیت حرفه ای سیدجلال حسینی را باز کند. یحیی گل محمدی پیشتر گفته بود که خود سید جلال باید برای آینده اش در پرسپولیس تصمیم بگیرد. شنیده ایم یحیی گل محمدی نه می خواهد با سید جلال خداحافظی کند و نه ادامه دهد. او می خواهد ریش و قیچی اش را به کاپیتان بدهد.

سیدجلال در چهارراه بزرگ; مربی یا بازی تا پایان لیگ 22؟

سیدجلال حسینی این روزها بر سر یک دوراهی بزرگ قرار دارد. برای همیشه از فوتبال خداحافظی کنیم یا تا پایان لیگ بیست و دوم ادامه دهیم؟ البته یحیی گل محمدی باید به کاپیتان تیمش بگوید که اگر خداحافظی نکند نباید انتظار زیادی از بازی برای پرسپولیس داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید