گزارش نیروهای امنیتی از حمله تروریستی به شاهچراغ; من پنج گلوله به سمت تروریست شلیک کردم

گزارش نیروهای امنیتی از حمله تروریستی به شاهچراغ;  من پنج گلوله به سمت تروریست شلیک کردم

روز جدید نیروهای امنیتی از روز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ می گویند: با ضارب درگیر شدم و 5 گلوله به سمت او شلیک کردم، سه گلوله 9 میلی متری به او اصابت کرد و او به داخل حرم برگشت اما تعادل خود را از دست داده بود و یگان ویژه رسید. او دستگیر شد.

گزارش نیروهای امنیتی از حمله تروریستی به شاهچراغ; من پنج گلوله به سمت تروریست شلیک کردم
بیست و چهارمین حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) حادثه هولناکی بود که در آن 13 نفر کشته و چند نفر مجروح شدند.

فارس در گزارشی در تشریح این حادثه نوشت: نیروهای امنیتی با حضور در حرم در روز حادثه جان خود را در کمال اخلاص گذاشتند و به وظیفه خود برای نجات جان همنوعان خود عمل کردند.

وقت نماز بود و رفت و آمد مردم به معبد کم شده بود. بسیاری از مردم در معبد دعا می کردند و برخی در معبد با یکدیگر نجوا می کردند. تصادف خونینی بود

یکی از خادمان با هوشیاری درب حرم را بست و نمی دانست چه خبر است و عنصر ملعون داعش از هدف اصلی خود که ذبح نمازگزاران در صفوف نماز بود ایستاد و به سمت ایوان ورودی حرم دوید.

در همین حال نیروهای امنیتی که با صدای اولین گلوله هوشیار شده بودند به سمت زیارتگاهی که عامل داعش در آن تعداد زیادی را مجروح و کشته شده بود هجوم آوردند. از صدای شلیک گلوله و وحشتی که عنصر ملعون داعش در حرم ایجاد کرده بود، به کنجی حرم پناه بردند، همان جایی که بیشترین شهدا را به خود دید! در آنجا دست منجی عامل تکفیر را تا رسیدن نیروهای ویژه خفه کرد و از کشتار بزرگتر جلوگیری کرد».

این نیروی امنیتی می گوید: «طبق معمول بعد از اتمام کار برای عبادت و نماز به حرم رفتم. در صحن و نزدیک حرم سید میر محمد بودم که صدای شلیک گلوله را شنیدم و به سرعت به سمت حرم حرکت کردم. “

وی ادامه می دهد: من طبق معمول مسلح بودم و وقتی به جلوی در معبد رسیدم، مهاجم را دیدم که راه می رفت و تیراندازی می کرد.

وی افزود: با او درگیر شدم و پنج گلوله به سمتش شلیک کردم، سه گلوله 9 میلی‌متری به او اصابت کرد و او به داخل حرم برگشت اما تعادل خود را از دست داد و نیروهای ویژه وارد شدند و او را دستگیر کردند.

فارس همچنین نوشت: این نیروی امنیتی با توجه به اینکه عناصر داعش با برنامه ریزی از پیش تعیین شده و اهداف مشخص، مکان مورد نظر خود را انتخاب می کنند، گفتند: اجازه حمله به اهداف و ایجاد ناامنی را به داعش نخواهیم داد. این نیروی جان بر کف نگهبان با اقدامات به موقع خود باعث شد که چهار مجله از 6 مجله ای که مامور تکفیری با خود حمل می کرد بلااستفاده بماند و او فرصتی برای خالی کردن همه مجله ها نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید