شهادت یکی از نیروهای امنیتی در ملایر با شلیک گلوله مستقیم

ارتش شهرستان ملایر در اطلاعیه ای اعلام کرد: یکی از پاسداران ارتش ملایر در استان همدان به نام شهید سروانعلی نظری در حالی که در تعقیب برخی از سرکردگان اغتشاشات در آن شهر بود بر اثر اصابت گلوله مستقیم این افراد به شهادت رسید.

سروان علی نظری متولد 1365 است که از وی یک دختر به یادگار مانده است.

محمد رحیمی دادستان ملایر از شهادت یکی از ماموران انتظامی شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در جریان اغتشاشات چهارشنبه شب نیروهای امنیتی به یک خودرو مشکوک شده و به راننده دستور ایست دادند اما سرنشینان بدون پرداخت پول متواری شدند. توجه به نظم

وی تصریح کرد: در جریان تعقیب و گریز، خودرو با شلیک گلوله ماموران به صورت لحظه ای متوقف شد. در همین حین یکی از نیروهای اطلاعات سپاه به خودرو نزدیک شد و پس از بازکردن درب آن، یکی از فتنه گران با شلیک گلوله مستقیم به شدت مجروح شد. متأسفانه این پاسدار به نام علی نظری پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخت.

وی با بیان اینکه در جریان درگیری یکی از متهمان نیز مجروح شد، گفت: با وجود اینکه ضاربان متواری شدند، اما هر چهار متهم شناسایی و دستگیری آنها به دلیل مسلح بودن به سلاح گرم برای حفظ جان مردم در دستور کار قرار گرفت. . پلیس و نیروهای امنیتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید