گزارش های عملکرد فصلی مختلف را در اختیار مردم قرار دهید

ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785182

رئیس جمهور با اشاره به گذشت سه ماه از تصدی این سمت، از دستگاه های مختلف خواست تا گزارش های اجرایی فصلی خود را به مردم ارائه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تقدیر از معاون اول رئیس جمهور، استاندار هرمزگان و سایر مسئولان و دستگاه ها برای پاسخگویی سریع به آسیب دیدگان زلزله هرمزگان، گفت: بازسازی منازل روستایی و روستایی مناطق شهری به سرعت آسیب دیده زلزله پیگیری شود.

وی با اشاره به گذشت سه ماه از آغاز به کار دولت، از دستگاه های مختلف خواست گزارش های اجرایی فصلی خود را به مردم ارائه کنند.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بررسی صلاحیت وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موظف است وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند و مجلس نیز اختیار و تکلیف دارد. بررسی صلاحیت آن تصمیم مجلس هر چه باشد برای دولت عادلانه است. حفظ وحدت و انسجام مهم است، زیرا برای ما اصل بر تقویت همدلی بین کارکنان و خدمت به مردم است.

رئیسی تاکید کرد: نباید به حاشیه هایی که ایجاد می شود توجه کرد. اساس دولت، همکاری، همدلی و هماهنگی با سایر قوا و همه نهادهای جمهوری اسلامی برای حل سریعتر مشکلات است و اجازه نمی دهیم متن و میدان تغییر کند.

وی رسالت مهم دولت را حکومت بر کشور، ناامید ساختن دشمن و رونق سفره مردم دانست و تصریح کرد: راهبرد دولت سیزدهم خدمت به مردم و انجام رسالت بزرگتری به نام عدالت خواهی است. اگر عدالت نقض می شود همه باید حساس باشیم.

رئیس جمهور همچنین از وزرای نفت و نیرو خواست تا آیین نامه محاسبه بهای انرژی مشترکان پرمصرف را در اسرع وقت نهایی و ارائه کنند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید