گزینه تعویض لوکادیا در پرسپولیس: برزیلی

گزینه تعویض لوکادیا در پرسپولیس: برزیلی

یحیی گل محمدی پس از جدایی یورگن لوکادیا از جمع سرخ پوشان، همکارانش را موظف کرد تا عملکرد چند مهاجم خارجی را زیر نظر بگیرند و بهترین گزینه ها را در بین آنها به او معرفی کنند تا در صورت تایید یحیی، مدیران پرسپولیس با آن افراد مذاکره کنند.

بر اساس گزارش ها، در میان گزینه هایی که مورد تایید فنی قرار گرفته اند، یک مهاجم برزیلی که به نظر می رسید رزومه خوبی داشته باشد برای مذاکره و عقد قرارداد به مدیران پرسپولیس معرفی شد.

در حالی که باشگاه پرسپولیس مقدمات اولیه را برای مذاکره با یحیی گل محمدی مهاجم برزیلی انجام داده بود، اما گفته می شود این مهاجم در همان ابتدای کار پاسخ منفی به قرمزها داده و به نظر می رسد شرایطی که برای لوکادیا به وجود آمده است. باعث شده این مهاجم برزیلی از این باشگاه جدا شود. مذاکره با پرسپولیس باید قطع شود.

یورگن لوکادیا که در مدت حضور کوتاه خود در پرسپولیس موفق شد با زدن 6 گل نقش مهمی در حضور این تیم در بالای جدول داشته باشد، دو روز مانده به دربی اردوی این تیم را ترک کرد و در ادامه قرارداد خود را فسخ کرد و امروز او مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است اعلام کرد که بحث لوکادیا نه ورزشی بوده و نه مالی.

دیدگاهتان را بنویسید