گزینه مورد نظر گل محمدی مشخص شد؟

گزینه مورد نظر گل محمدی مشخص شد؟

پرسپولیس در تابستان نقل و انتقالات زیادی را پشت سر گذاشت و رفت و آمدهای زیادی از این تیم داشت. پرسپولیس تقریبا در هر پستی بازیکنان خوبی دارد و همه ستاره های این تیم جزو بهترین های لیگ هستند.

با جدایی لوکادیا قبل از دربی و قطعی شدن جدایی این بازیکن که بهترین گلزن گل محمدی محسوب می شد و همچنین مصدومیت های پشت سر هم دیاباته، نیاز به خرید یک مهاجم نوک برای پرسپولیس احساس می شود. اولویت اصلی گل محمدی خرید یک مهاجم نوک خارجی است. همچنین اگر یحیی بتواند هافبک میانی و دفاع چپ ایده آل خود را پیدا کند، در آن دو پست بازیکن می خرد.

پرسپولیس دو بازیکن باتجربه در خط هافبک کمال ساقی نیا و سروش رفیعی دارد که البته این بازیکنان به آخرین سال های حضورشان در فوتبال نزدیک می شوند و یحیی دوست بدش نمی آید یک هافبک جنگنده و سرعتی را به ترکیب خود اضافه کند. یحیی در پست دفاع چپ، علی نعمتی را در تیم خود دارد، این بازیکن به همان اندازه که در خط دفاعی خوب است، در حمله نیز چندان موثر نیست.

یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس در این پست محمدمهدی احمدی جوان است که در ابتدای فصل خریداری شد اما این ملی پوش امید اصلا فرصت بازی پیدا نکرد و حتی ممکن است پرسپولیس را ترک کند. وحید امیری کلید فرانسه توانایی بازی در پست دفاع چپ را دارد اما کی می داند که وحید کیفیت های بسیار بالاتری از خود نشان می دهد و در پست هافبک و فوروارد کاربرد بیشتری دارد.

جذب بازیکنان پرسپولیس در این پست ها طبیعی است اما شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس قصد دارد یک وینگر را به ترکیب خود اضافه کند. حتی در اصفهان هم صحبت می شود که محمدرضا حسینی، وینگر موفق سال های اخیر سپاهان که در این فصل کمتر شانس حضور در تیم مورائیس را داشت، می خواهد از این تیم رضایت نامه بگیرد و قصد دارد به پرسپولیس بپیوندد.

در حالی که پرسپولیس از قبل بازیکنانی چون ترابی، صادقی، عالیشاه، امیری، عمری، نعمتی، اسماعیلی فر را در لیست خود دارد که توانایی بازی در پست جناح چپ و راست را دارند و ترافیک زیادی در این پست برای پرسپولیس وجود دارد. اگر یحیی بخواهد دوباره یک وینگر به تیمش اضافه کند یعنی حداقل یکی از جناح های فعلی پرسپولیس باید از این تیم جدا شود و حالا باید دید در نقل و انتقالات پرسپولیس چه اتفاقی می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید