گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با استاندار آذربایجان غربی/ صدور دستورات لازم برای تسریع در امدادرسانی و اسکان زلزله زدگان


ساعت: 22:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901463

رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر لزوم انجام اقدامات لازم برای تامین اسکان مناسب برای زلزله زدگان این استان تا قبل از شروع فصل سرما تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی ضمن استماع گزارش آخرین وضعیت مناطق زلزله زده این استان دستورات لازم را برای تسریع در روند امدادرسانی و اسکان موقت به این استان صادر کرد. افراد آسیب دیده از حادثه

رئیس جمهور در این تماس تلفنی از نهادهای بشردوستانه خواست تا با تمام توان و ظرفیت خود در استان آذربایجان غربی برای رفع نیازهای فوری زلزله زدگان تلاش کنند.

آیت الله رئیسی به استاندار آذربایجان غربی دستور داد پس از اسکان موقت زلزله زدگان، در اسرع وقت و قبل از فرا رسیدن سرما، مقدمات لازم را برای بازسازی یا بهسازی منازل زلزله زدگانی که منازل آنها آسیب دیده است، آغاز شود. فصل

رئیس جمهور همچنین از تلاش جدی دولت برای مقابله با مشکلات مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: مردم منطقه باید احساس کنند که دولت در کنار آنهاست و مطمئن باشند که دولت تا زمان بروز مشکل در کنار آنها خواهد بود. از همه مردم و آسیب دیدگان زلزله رفع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید