«گفتگو درباره فیلم کوتاه» فضایی جنایی و طنز به خود می گیرد


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877095

در هفتمین جلسه از فصل هفتم پاتوق کوتاه، فیلم های کوتاه «جاودانگی»، «پرتاب ناگهانی فیل»، «ضد ضربه» و «جای خالی» اکران، تحلیل و نقد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفتمین نشست از فصل هفتم فیلم کوتاه با نمایش 4 فیلم کوتاه دوشنبه 30 خردادماه برگزار می شود.

در هفتمین نشست از فصل هفتم پاتوق به همت انجمن فیلم جوانان ایران، فیلم های کوتاه «تحریک پذیری» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمتی، «پرتاب ناگهانی فیل» به کارگردانی نازنین چیت ساز، «ضد شوکه» به نمایش درآمد. توسط تبریزی و انیمیشن کوتاه «خالی» به نویسندگی و کارگردانی هدیه عطیان خواهد بود.

در این مراسم سیدامیر جاوید منتقد سینما به عنوان کارشناس ویژه هفتمین جلسه پس از نمایش آثار با کارگردانان فیلم های اکران شده به گفت و گو می نشیند و به تحلیل تخصصی آثار می پردازد.

این برنامه توسط مصطفی ساجچی اجرا می شود.

فیلم کوتاه «بی نظمی» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمتی در ژانر «پلیس جنایی» با بازی مهدی حسینیا به تهیه کنندگی مشترک سمانه بهزادپور و میلاد کافی ساخته شد.

نازنین چیت ساز فیلم «پرتاب ناگهانی فیل» را در ژانر «ملودرام» کارگردانی کرد.

«ضد شوک» در قالب طنز اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی عادل تبریزی به تهیه کنندگی عادل تبریزی و میلاد طاری ساخته شد.

فیلمنامه نویس و کارگردان انیمیشن کوتاه «جای حلی» نیز هدیه ای از آتیان در ژانر ملودرام است و این اثر محصول انجمن فیلم جوانان اهواز است.

هفتمین نشست از فصل هفتم این فیلم کوتاه دوشنبه 30 خرداد ساعت 15 در پردیس سینمایی چارسو سالن 6 و شامل نمایش آثار و نقد و بررسی خواهد بود.

شرکت برای تمامی علاقه مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید