نقش راسل کرو در فیلم جنایی “سگ های خفته”


ساعت: 09:55
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894887

Sleeping Dogs اولین کارگردانی آدام کوپر است و راسل کرو در نقش یک کارآگاه سابق که وظیفه بررسی یک پرونده قتل وحشیانه را دارد، بازی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، راسل کرو در «سگ‌های خفته» در نقش یک کارآگاه سابق که وظیفه بررسی یک پرونده قتل وحشیانه را دارد، بازی می‌کند.

این فیلم اولین کارگردانی آدام کوپر است که خود فیلمنامه را با همکاری بیل کلاج نوشته است.

«سگ‌های خفته» اقتباسی از رمان معروف «کتاب آینه‌ها» نوشته E. O. Chirovichi است. کوپر و کلاژ پیش از این با همکاری ریدلی اسکات Exodus: Gods and Kings و Assassin’s Creed را نوشته بودند.

راسل کرو در فیلم جدید خود نقش روی فریمن را بازی می کند که تحت درمان بیماری آلزایمر است. پس از اینکه یک زندانی محکوم به اعدام که 10 سال پیش توسط او دستگیر شده بود اعلام کرد که بی گناه است، این کارآگاه مجبور می شود یک بار دیگر با گذشته خود روبرو شود. او برای بررسی مجدد پرونده و کشف حقیقت از یکی از همکاران سابق کمک می گیرد. این جستجو به شبکه ای از اسرار منتهی می شود و فریمن به کشفیات وحشتناکی دست می یابد.

فیلمبرداری این فیلم از ژانویه 2023 آغاز خواهد شد.

راسل کرو در حال حاضر تهیه کنندگی The Pop Exorcist را بر عهده دارد. به زودی برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو با فیلمی به کارگردانی پیتر فارلی دیده می شود. فیلم دیگر او “Craven the Hunter” به کارگردانی جی. چاندور از سری فیلم های کامیکس مارول به زودی اکران خواهد شد. او فیلم «صورت پوکر» را در مرحله پس از تولید دارد که کارگردانی و بازی کرده است.

کرو، 58 ساله، نیوزیلندی است و برای بازی در گلادیاتور و نامزدی اسکار برای تأثیرگذاری و ذهن زیبا، اسکار دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید