گلایه قالیباف از عدم حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی مجلس


ساعت: 09:35
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909378

رئیس مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که من کار دارم و نمی توانم در مجلس حضور داشته باشم اما چه چیزی مهمتر از رعایت قانون؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدبکر کلیباف رئیس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 26 آبان) از غیبت سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز گلایه کرد.

در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون های برنامه، بودجه و برآورد به ویژه افزایش رشد تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی در رابطه با عملکرد قانون اساسی. مراجع مسئول در رابطه با بند (الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1400 و 1401 کل کشور طی تبصره ای اعلام کردند: از آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه برای حضور در جلسه امروز دعوت کرده بودیم. مجلس.

رئیس شورای اسلامی افزود: انصاف نیست که رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه شرکت نکند. طبق قانون آنها موظف به حضور در جلسه مجلس هستند اما آقای میرکاظمی امروز ساعت 7:30 صبح اعلام کرد که کار دارد و نمی تواند در مجلس حضور یابد! چه چیزی مهمتر از این که بخواهی کار قانون را دنبال کنی؟ اگر مجلس وظایف نظارتی خود را انجام ندهد، این اتفاق نخواهد افتاد. فراموش نکنید که به دوستان خود بگویید که باید به جلسه بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید