گلایه مردم از پروژه های بلندمدت اداره آبفا/ شروع کاوش رها شده زاهدان


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818121

مرثیه ای برای وضعیت ناهموار خیابان های کلانشهر زاهدان;

اهالی خیابان معلم زاهدان از اجرای پروژه های بلندمدت اداره آبفا و رها شدن نخ های آن گلایه داشتند و خواستار رفع این مشکل در اسرع وقت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ کنده کاری کوچه ها و معابر ادارات مختلف همواره از عمده ترین گلایه های شهروندان است.

اگرچه شهروندان به این موضوع واقف هستند که بیشتر نخ‌ها در سطح معابر برای اجرای پروژه‌ها و به نفع مردم است، اما گاهی اجرای «پروژه‌ها» زمان زیادی می‌برد و از سوی دیگر زمان می برد مشکلات مردم

به گفته اهالی خیابان معلم 25 زاهدان، شرکت آب و فاضلاب زاهدان حدود 3 ماه پیش این خیابان را برای فاضلاب شهری حفر کرد و حدود یک ماه پیش سنگ های بزرگی را به سمت حفاری ها و کنده کاری ها پرتاب کرد، اما با گذشت زمان ماه هاست که سنگ فرش نشده است.

مردم محلی گفتند که راه اندازی این پروژه توسط شرکت های خدمات رسان باعث اختلال در تردد ساکنان و مهمانان نوروزی شده و آنها را با مشکل مواجه کرده است.


08433f05 7ada 4442 ac2a f0bfccddb76c خبر خاکستری

اهالی خیابان معلم با ارسال عکس هایی به این پایگاه خبری افزودند: خودروها به راحتی از این منطقه عبور می کنند و این نخ منجر به ایجاد دوراهی شده و علاوه بر آن هزینه های هنگفتی برای تعمیر خودروهای عبوری متحمل شده است.

اهالی منطقه گفتند: انتظار داریم زمانی که این گونه پروژه ها زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد، مجریان طرح تدابیری بیندیشند تا به رفاه مردم و مشاغل آسیبی وارد نشود و باعث نارضایتی نشود.

پایگاه خبری عصرهامون آماده انتشار پاسخ کارکنان نهادها و ارگان های مرتبط با این گزارش می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید