افتتاح پروژه های آبرسانی روستایی با مشارکت بسیج و آبفا


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808847

با مشارکت بسیج سازندگی و آبفای کهگیلویه آبرسانی به روستای بلوط بنگان از توابع شهر سوک انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در خصوص آبرسانی به روستای بلوط بنگان منطقه سوق در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: 1400 آبرسانی انجام شده است. به حدود 15 روستای شهرستان .

حمزه محقق زاده افزود: از طرف آنها در ایام دهه فجر در روستای بلوط بنگان.

وی افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان و سازمان بسیج سازندگی استان و قرارگاه محرومیت زدایی در سال آینده برنامه های عمرانی متنوع تری به ویژه آبرسانی به 20 روستا را اجرا کند.

محقق زاده گفت: از تمامی ظرفیت های موجود در مجموعه بسیج سازندگی، گروه های جهادی و همکاری آبفا کهگیلویه برای اجرای مناسب طرح های آبرسانی در مناطق روستایی شهرستان استفاده می شود.

وی ادامه داد: طرح آبرسانی بسیج در ادامه برنامه های حمایتی، همیاری و مردم سالاری بسیج و سپاه به همراه مجموعه آبفا است و اجرای این طرح ها برگ زرین دیگری از خدمات بدون مزد بسیج به مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در پایان گفت: هدف از اجرای این طرح ها حمایت از عمران روستایی و جلوگیری از مهاجرت و کاهش جمعیت است و این اهداف با جدیت در مدیریت جهادی بسیج در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: خط 5 کیلومتر.

اسفندیار برها با اشاره به اینکه این روستا 40 خانوار و بیش از 150 نفر جمعیت دارد، افزود: این طرح با مشارکت سپاه به سلامت انجام شد.

وی تصریح کرد: در روستای چنگلنوا در بهمن ماه تعمیرات اساسی سیستم آبرسانی با وام 8 میلیارد تنی ریالی و با حجم 11 کیلومتر خط انتقال در ایستگاه پمپاژ انجام شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم در ادامه همکاری با سایر روستاهای استان از آب پایدار برخوردار باشیم و همچنان در خدمت مردم شریف و فرمانداران استان باشیم.

خبرنگار: عابد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید