ساخت 50 هزار مسکن مددجویان با مشارکت بسیج از فردا/ پروژه های آبرسانی در دستور کار بسیج و دولت

ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785723

گلمرضا سلیمانی با بیان اینکه ساخت 50 هزار مسکن برای جمعیت تحت پوشش کمیته پشتیبانی از فردا با حضور بسیجیان در کشور آغاز می شود، گفت: از مردم خواسته شده تا برنامه های خود را برای ساخت بسیج برای اجرا ارائه کنند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; سردار گلمرضا سلیمانی در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ جهادی بسیج در جمع خبرنگاران گفت: هفته بسیج این درس را به ما می دهد که با تکیه بر توانمندی های منحصر به فرد کشور و استفاده از تجربه گام اول می توانیم وارد کشور پیشرفت و توسعه شویم. “شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در ایجاد طرح حل مشکل مشارکت کنید.

وی گفت: کمک به دولت در تولید مسکن را آغاز کرده ایم و با حضور جوانان در تسهیل تولید مسکن نقش آفرینی کرده ایم. از فردا ساخت 50 هزار مسکن برای جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور را آغاز می کنیم.

سلیمانی همچنین نقش مهم بسیج را در تامین آب مناطق محروم برشمرد و افزود: در حال رایزنی با دولت برای برنامه ریزی های لازم در این زمینه هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: بسیج در بخش های دیگر از جمله اشتغال، خدمات انسانی، تامین آب مناطق محروم، ازدواج آسان، تامین جهیزیه و مسکن نیازمندان و هماهنگی با دولت برنامه های گسترده ای دارد. همه این طرح ها.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید