تحویل 283 مسکن مددجویان و بیش از هزار پروژه محرومیت زدایی


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822517

فرمانده سپاه حضرت کامربنی هاشم(ع) گفت: 283 مسکن مددجویان واگذار و هزار و 250 پروژه محرومیت زدایی، حمام و… واگذار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت کمربانی هاشم(ع) صبح امروز در مراسم اختتامیه 283 واحد مسکونی مددجویان و 1250 پروژه محرومیت زدایی و محرومیت زدایی اظهار داشت: سپاه مکمل کار دولت است تا بچه های جهادگر در جایی که نیاز است وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در این استان اختتامیه سهام ارزشمند با تعامل سپاه، بسیج و سایر دستگاه ها برگزار می شود، گفت: جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، و غیره.
سردار اکبری یادآور شد: امروز 283 منزل مددجویان تحویل و 1250 پروژه محرومیت زدایی، حمام و … تحویل داده می شود.
فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: سنت سپاه این است که در آیین های کلنگ زنی شرکت نکنند و معتقدند پروژه ها باید سریعا افتتاح شوند اما امروز نیز در نظر داریم 40 خانه و 15 اثر کوچک با کارایی بالا را کلنگ زنی کنیم. کارگاه ها
وی گفت: همچنین توزیع بیش از 15 هزار بسته معیشتی در یمن در روز میلاد کریم اهل بیت(ع) در ده شهرستان توزیع از دیگر برنامه های امروز است. و بین نیازمندان توزیع شد.
سردار اکبری ادامه داد: همچنین امروز 350 سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع می شود.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود: مشکلات زندگی 99 درصد از مسائلی است که در مجامع عمومی مطرح می شود و ما به دنبال حل این مشکلات در تهران هستیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید