گلزار شهدای بروجرد پوشیده از غبار یاقوت بود


ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898984

گلزار شهدای بروجرد با حضور جمعی از مسئولان شهرک غبار غبارآلود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای بروجرد اظهار داشت: امام خمینی (ره) مجتهد و عالمی بود که در کنار مردم و مردم بود. هدف ترویج و عمل به دین خدا بود.

وی افزود: دشمنان از اول انقلاب تاکنون توطئه می کنند اما ناکام مانده اند و درصدد ایجاد هرج و مرج و التهاب و ناآرامی در کشور هستند که در این راه موفق نخواهند شد و باید با آگاهی بخشی این توطئه ها خنثی شود. “

امام جمعه بروجر تصریح کرد: رهبری فرمودند مردم ایران موفق شده اند تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنند، راه ما راه درست و حرکتی الهی است و حرکت برای حفظ ارزش ها و مبارزه با ظلم ادامه دارد.

حجت الاسلام حسینی گفت: هرگاه پرچم حق برافراشته می شود عده ای در مقابل آن می ایستند و دشمنان همیشه در مقابل حق می ایستند اما در نهایت روس می شوند.

وی با بیان اینکه باید مردم را از توطئه های دشمن آگاه کرد، تصریح کرد: این آگاهی باعث می شود عده ای فریب دشمن را نخورند، عده ای که دچار هرج و مرج و بلاتکلیفی شده اند در واقع برای مهسا امینی هستند. ناراحت نیستند و فقط دنبال بهانه و توطئه برای ایجاد هرج و مرج هستند، متأسفانه عده ای به آسیاب دشمن گره زده اند و این یاغیان باید به اشد مجازات برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید