گل محمدی دیگر این مهاجم را نمی خواهد!

گل محمدی دیگر این مهاجم را نمی خواهد!

گادوین منشا چند سالی است که در فوتبال ایران حضور دارد و از جمله بازیکنانی بود که در لیگ برتر ماندگار شد و از زندگی در ایران راضی است. ماشا در فصل قبل در مس رفسنجان خوش درخشید و توانست عنوان آقای گل لیگ برتر را از آن خود کند.

منشا که سابقه بازی در تیم های پیکان، پرسپولیس، استقلال و گل گهر را در کارنامه دارد، تابستان امسال بار دیگر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و یحیی گل محمدی اصرار به جذب این بازیکن داشت. مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال چندین بار با پرسپولیس مذاکره کرد اما به دلیل اختلاف مالی با پرسپولیس به توافق نرسید و به قراردادش با مس رفسنجان ادامه داد.

اما شرایط در این فصل برای این بازیکن خوب پیش نرفت، گادوین نه تنها در این فصل نتوانست درخشش فصل قبل خود را تکرار کند، بلکه فصل کابوس آوری را پشت سر می گذارد و عملکرد حساسی در این 15 هفته لیگ داشت. آقای گل فصل گذشته در لیگ برتر حتی یک گل هم نزده و چندین پنالتی را از دست داده است.

عملکرد ضعیف ماشا در این فصل انتقاد کادرفنی، مدیران و هواداران مس رفسنجان را به دنبال داشته است. همچنین شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از مس شنیده می شود و به نظر می رسد این بازیکن در رفسنجان به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک شود.

همانطور که قبلا نوشتیم، منشا به طرق مختلف به یحیی گل محمدی و اطرافیانش پیام داد تا در نیم فصل به پرسپولیس برگردند و حتی از این طریق اعلام کردند که آماده کاهش قرارداد هستند. با این حال همانطور که شنیدیم سرمربی پرسپولیس دیگر علاقه ای به پرورش اورجین ندارد و این بازیکن را نمی خواهد. علاوه بر حواشی خارج از زمین این بازیکن که پیش از این علنی شده، منشا از نظر فنی نیز بسیار سقوط کرده و نمی تواند کارایی لازم را در پرسپولیس داشته باشد.

همین موضوع باعث شد یحیی درخواست منبع را رد کند و اعلام کند که این بازیکن را نمی خواهد. یحیی پس از جدایی لوکادیا و همچنین مصدومیت دیاباته و عملکرد ضعیف عبدی و پاکدل به دنبال جذب یک مهاجم است اما اولویت اصلی او به دست آوردن یک مهاجم خارجی خوب در سطح لوکادیا خواهد بود که بتواند این بازیکن را پر کند. جای خالی ستاره هلندی و بهترین گلزن فعلی لیگ برتر.

دیدگاهتان را بنویسید