گل محمدی «مرد» بازی های بزرگ نیست

بازی در ورزشگاه آزادی در حالی آغاز شد که پرسپولیس به روزهای خوب خود و شرایط روحی بهتری بازگشت – با در نظر گرفتن برد 4-2 مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در جام حذفی – اما طبق معمول یحیی گل محمدی و تیم زیر دستی. مدیریت او در بزنگاه لیگ قافیه را ساخت.

گل محمدی «مرد» بازی های بزرگ نیستنمایی از گل محمدی در دیدار پرسپولیس و سپاهان

صرف نظر از 10 نفره پرسپولیس در نیمه اول و البته عملکرد خوب این تیم در نیمه دوم قبل از دریافت گل، سوال اصلی این است که چرا در نیمه اول شاهد یکی از ضعیف ترین بازی های خانگی تاریخ پرسپولیس بودیم. .

سپاهان آنقدر خوب بازی کرد و آنقدر به روحیات پرسپولیسی ها فشار آورد که از زمین اخراج شدند و در نهایت سه امتیاز برای اصفهانی ها گرفت.

برای همه شگفت انگیز بود که پرسپولیس در حساس ترین بازی فصل و آن هم تیم میزبان در چنین موقعیت ضعیفی مقابل رقیب خود صف آرایی کرد.

پارسال هم در اسفندماه، پرسپولیس در دیدار برد مقابل استقلال به تساوی رسید و شانس قهرمانی از دست رفت.

گل محمدی نیست

پرسپولیس در این فصل همچنان نتوانست استقلال و سپاهان را که دیدارهای سرنوشت ساز این تیم محسوب می شد شکست دهد و از امروز کار این تیم برای قهرمانی دوچندان می شود چرا که شاید همین هفته اگر پرسپولیس بدون برد در رفسنجان و سپاهان با صنعت بازی می‌کنند، اگر نفت بحران‌زده – به شرط عدم پیروزی استقلال مقابل فولاد و ذوب آهن – تقریباً باید فکر کنیم جام در دست سپاهان است، مگر اینکه اتفاقات غیرمنتظره فوتبالی رخ دهد.

یحیی گل محمدی همیشه فوتبال محتاطانه را در دستور کار خود داشته است در حالی که با توجه به پتانسیل تیم تحت هدایتش می توانسته و می تواند فوتبال هجومی بیشتری به نمایش بگذارد یا حداقل در حملات بازنده زمین را ترک نکرد.

احتیاط بیش از حد در بازی هایی که باید احتیاط را رد کرد به عنوان ترس تعبیر می شود و هیولا هر تیمی را می کشد.

از سوی دیگر سپاهان با سرمربی پرتغالی خود نشان داد که شایسته موفقیت است و باید از روند صعودی این تیم تمجید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید