یاد و خاطره یزدانی هورام گرامی داشت/ اهدای فرش به خانواده این مدیر ورزشی فقید

ساعت: 23:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804916

یاد و خاطره یزدانی هورام با حضور جمعی از پیشکسوتان و مسئولان ورزشی گرامی داشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین جلسه اعضای کارگروه ورزش حزب موتلک اسلامی پس از درگذشت یزدانی هورام به یاد رئیس فقید این کارگروه اختصاص داشت.

در این نشست علاوه بر مسئولان و اعضای کارگروه ورزش حزب، مهمانان ویژه ای از جمله محمدرضا طالقانی، واعظ آشتیانی، مصطفی کارهانه، جعفر علیا رئیس سابق تیم ملی کشتی فرنگی و محمدعلی امانی از اعضای تیم ملی کشتی حضور داشتند. هیئت منصفه مطبوعات و یکی از اعضای شورای مرکزی حزب از جمعی از پیشکسوتان، مدیران و فرزندان مرحوم یزدانی هورام یاد کردند.

در این مراسم پس از افتتاحیه، آقایان غلامحسین زمان آبادی، واعظ آشتیانی، مصطفی کارهان و جعفر علیا در خصوص تاثیرات اخلاقی، حاکمیتی، پویا و شگفت انگیز یزدانی هورام در ورزش به ویژه فدراسیون های والیبال و کشتی سخنرانی کردند.

در همین راستا انوری نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام(ره) اعتبار، دینداری و کارآمدی یزدانی خرم را عنصری اخلاقی، آزاد و پیشگام در ورزش برشمرد. در فدراسیون های والیبال و مبارزه با راه اندازی کارگروه ورزشی حزب موتلفه اسلامی منشأ اقدامات ارزشمند و خدمتگزار صادق ورزش تا آخرین روزهای حیات است.

در همین راستا سخنرانان دیگری از جمله محمدرضا طالقانی و مصطفی کارهان نیز به اقتدار، شایستگی و توانمندی های یزدانی هورام اشاره کردند و از وی به عنوان مدیری نمونه یاد کردند که با وجود کم لطفی هیچگاه از مسئولیت این ورزش کوتاه نیامد.

در پایان این مراسم از سوی اعضای کارگروه ورزشی حزب موتلفه اسلامی فرش یادبودی با تصویر مرحوم یزدانی هورام به خانواده مفقودالاثر اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید