یاسین سلمانی از نام استقلال برای توجیه رفتار خود استفاده نکند



سرمربی استقلال در پاسخ به بازیکن پرسپولیس:

علی سامره، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره صحبت های یاسین سلمانی بازیکن پرسپولیس گفت: این بازیکن جوان درست نیست که از نام و آوازه استقلال در پخش زنده برای توجیه اتفاقی که هرگز رخ نداده است استفاده کند. تا وارد این بازی ها شود و آینده فوتبالی خود را به دلیل درگیری با خطوط تماس به خطر بیندازد.

یاسین سلمانی نباید برای توجیه رفتار خود از نام استقلال استفاده کند

به گزارش خبرگزاری موج


علی سامره، سرپرست تیم استقلال یاسین سلمانی بازیکن تیم پرسپولیس در برنامه فوتبال تاپ دیشب امتیازاتی را کسب کرد.

سامره در پاسخ به اظهارات شب گذشته یاسین سلمانی در خصوص ادعای آن بازیکن مبنی بر اینکه استقلال به بازیکن سابق سپاهان پیشنهاد داده است، گفت: باشگاه استقلال در ایام نقل و انتقالات پیشنهاد رسمی به یاسین سلمانی نداشت و باشگاه هیچ پیشنهاد رسمی و مستقیمی نداشت. مذاکره با این بازیکن و تنها از طریق چاندا جنت این بازیکن به باشگاه پیشنهاد شد.

سرپرست استقلال همچنین گفت: آقای سلمانی در برنامه فوتبال برتر اظهارات و ادعاهای عجیبی کرد. حتی اگر استقلالی ها می خواستند یاسین سلمانی را به خدمت بگیرند، به دلیل قانون سقف قرارداد، او نمی توانست این بازیکن را به خدمت بگیرد و این موضوع بارها به عوامل یاسین سلمانی تاکید شد. آقای سلمانی به صورت زنده اعلام کرد رقم پیشنهادی استقلال به او 10 میلیارد تومان بیشتر از رقم پرسپولیس است. سوال اینجاست که آیا این به این معناست که قرارداد او با باشگاه پرسپولیس منهای دو میلیارد تومان است یا منهای سه میلیارد تومان و سلمانی دو یا سه میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس داده تا به پرسپولیس برود؟ در همان مذاکرات غیررسمی، پیشنهاد استقلال به عوامل متعدد یاسین سلمانی هفت میلیارد تومان و در بهترین حالت هشت میلیارد تومان بود. طبق صحبت های این بازیکن در پخش زنده برنامه فوتبال برتر، باشگاه پرسپولیس از قرارداد با یاسین سلمانی دو تا سه میلیارد تومان درآمد داشته است!

سامره با اشاره به اینکه باشگاه استقلال اصرار داشت در صورت پیوستن سلمانی به استقلال در تمرینات بدنی پیش فصل شرکت کند، گفت: باشگاه استقلال در آن زمان ترجیح داد با بازیکنی قرارداد ببندد که در تمرینات بدنی پیش فصل شرکت کند و همه دیدند که چگونه این بازیکن به دلیل عدم حضور در آمادگی جسمانی پیش فصل از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و یازده روز پس از شروع لیگ برتر به پرسپولیس پیوست. باشگاه استقلال چنین روزهایی را پیش بینی کرد که حاضر به مذاکره رسمی با این بازیکن نشد.

علی سامره در پایان گفت: اینکه این بازیکن جوان برای توجیه اتفاقی که هرگز رخ نداده است، اینگونه در پخش زنده خود از نام و اعتبار استقلال استفاده کند. به یاسین سلمانی توصیه می کنم به دلیل درگیری با خطوط زمینی وارد این مسابقات نشود و آینده فوتبالی اش را به خطر بیندازد. او بازیکنی جوان و آینده دار است که شرم آور است که مسیر توسعه را با ورود به کشورها گم کند. برای یاسین سلمانی آرزوی سلامتی و بهبودی دارم و توصیه می کنم از فصل آینده در تمرینات بدنسازی پیش فصل شرکت کند تا مصدوم نشود.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.