یحیی از مهاجم جدید پرسپولیس رونمایی کرد

یحیی از مهاجم جدید پرسپولیس رونمایی کرد

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه به مصاف وان پارس اصفهان رفت. دیدار دو تیم پس از 90 دقیقه و وقت اضافه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

قبل از شروع بازی در حالی که بازیکنان اصلی پرسپولیس در حال گرم کردن بودند، علیرضا بیرانوند و مهدی عبدی در یک مسابقه فوتبال بدون تور در کنار زمین به میدان رفتند که بیرانوند در آن مسابقه پیروز شد.

روی سکوهای ورزشگاه نام خلیج فارس به زبان انگلیسی نوشته شده بود و قبل از شروع مسابقه بنری با نام خلیج فارس نصب شد.

در دقیقه 58 پس از برخورد بازیکن وان پارس با محمد عمری در محوطه جریمه این تیم، داور پنالتی نشان داد اما با ورود توپ به دروازه پس از برخورد، نیمکت پرسپولیس احساس کرد که داور باید گل می زد. به جای جریمه.اعلام کند

در دقیقه 76 پس از گل دوم پرسپولیس توسط مرتضی پورعلیگنجی در حالی که بازیکنان جشن گرفتند، احمد گوهری به کنار زمین آمد و بیرانوند را در آغوش گرفت.

پس از آمدن وحدت حنان اف و حضور این بازیکن در قلب خط دفاعی پرسپولیس، گل محمدی از گلسیانی خواست تا دقایقی در پست جلو برای پرسپولیس بازی کند.

با ورود به دقایق پایانی بازی و نتیجه مساوی، گل محمدی از بیرانوند خواست تا برای حضور در زمین و زدن ضربات پنالتی آماده شود. در پایان پرسپولیس در ضربات پنالتی با درخشش دروازه بان خود حریف خود را شکست داد. بیرانوند دو پنالتی بازیکنان وان پارس را مهار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید