یحیی به تیم قهرمانی می پیوندد؟

یحیی به تیم قهرمانی می پیوندد؟

پرسپولیس که هفته گذشته پس از پیروزی مقابل نساجی به عنوان قهرمانی دست یافت، حالا به دنبال دومین جام فصل است. شاگردان یحیی گل محمدی فردا در ورزشگاه دستگردی به مصاف هوادارانی خواهند رفت که هیچ خاطره خوبی از آخرین دیدار خود با این تیم در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ندارند. از تمرین پرسپولیس شنیده می شود که یحیی گل محمدی قصد ندارد ترکیب تیمش را برای بازی فردا تغییر دهد و با همین ترکیب برای دیدار مقابل نساجی به میدان می رود.

علیرضا بیرانوند طبق انتظار در دروازه خواهد بود. در دو سمت خط دفاعی دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی بازی خواهند کرد و در مرکز دفاع نیز شاهد حضور گئورگی گلسیانی و مرتضی پورعلیگنجی خواهیم بود. میلاد سرلک و سوروس رفیعی زوج موفق پرسپولیس در خط میانی باز هم در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت و ترابی و صادقی در سمت راست و چپ خط هافبک بازی می کنند.

برای خط حمله یحیی عیسی آل کثیر مقابل بقیه مهاجمان تیمش بازی می کند و وحید امیری با بازوبند کاپیتانی در کنار او بازی می کند. نکته قابل توجه در ترکیب پرسپولیس این است که چند ستاره این تیم مانند بیرانوند، ترابی، سرلک، رفیعی، پورعلیگنجی روی یک کارت هستند و در صورت دریافت کارت زرد از بازی فینال اخراج خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید