خرید غیرمنتظره پرسپولیس; برزیلی به شاگردان یحیی می پیوندد؟

هالدآبادی سهمیه بزرگسالان محسوب نمی شود و به همین دلیل گزینه مناسبی برای تیم های لیگ برتری محسوب می شود. پس از مذاکرات متعدد با پرسپولیس، سرانجام کانون هواداران اعلام کرد که با تخفیف یک میلیاردی، مبلغ قرارداد خالدآبادی 11 میلیارد خواهد بود. با اینکه خود یحیی گل محمدی طرفدار به خدمت گرفتن خالدآبادی است اما مشکل دارد که می تواند در فصل به پرسپولیس حمله کند. ماجرا از این قرار است که خالدآبادی دروازه بان شماره یک تیم ملی است و به دلیل حضور در اردوها و مسابقات تیم ملی می تواند مسابقات مختلفی را از دست بدهد. پرسپولیس برای جذب این دروازه بان باید هزینه زیادی بپردازد و اگر نتوانند در مواقع نیاز از او استفاده کنند، خرید این دروازه بان بیهوده خواهد بود.

با توجه به حضور دروازه بانی مثل بیرانوند قطعا خالدآبادی بازی های زیادی نخواهد داشت. این دروازه بان می تواند در صورت مصدومیت یا محرومیت بیرانوند به پرسپولیس کمک کند و اگر خالدآبادی در زمانی که تیم به او نیاز دارد در اختیار تیم ملی باشد، برای پرسپولیس مفید نخواهد بود و یحیی و تیمش آسیب زیادی خواهند دید. با این صحبت ها اولویت اول یحیی و پرسپولیس همچنان خالدآبادی است و با وجود پیشنهاد همزمان استقلالی ها، قرمزها به جذب این دروازه بان ملی پوش نزدیکتر شده اند. با این حال طبق شنیده های ما اگر به دلایلی حرکت خالدآبادی رد شود، پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه بان خارجی خواهد بود.

از منابع موثق مطلع شدیم که وسلی ننکا، مربی دروازه بان های برزیلی پرسپولیس به این دروازه بان 21 ساله برزیلی خوشش آمده و او را به مدیران پرسپولیس پیشنهاد داده است. قیمت این دروازه بان برزیلی بسیار کمتر از خالدآبادی است و از نظر اقتصادی به نفع پرسپولیس خواهد بود. جذب این دروازه بان برزیلی کار سختی نیست و در صورت تایید یحیی، هماهنگی های لازم برای خرید او انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید