هشدار به یحیی در مورد خرید مهاجم برزیلی

هشدار به یحیی در مورد خرید مهاجم برزیلی

چندی پیش سهند حبیب زاده پیمانکار ورزشگاه درفشی فر با انتشار مطلبی عجیب علیه مهدی مهدوی کیا نوشت: آقای مربی، آقای استعدادیاب، آقای تاریخ، بازی های آسیایی بود. داشتن یک آکادمی با یک میلیارد اسپانسر هنر نیست! ما نیز ارائه شما را دیدیم. حیف که فوتبال درگیر ستاره های سابق است! بهتر است به هامبورگ برگردید و یک تحلیلگر موفق باشید. “لباس ورزشی شما بزرگ است.”

مرتضی فنونی زاده در پاسخ به این متن منتشر شده به ما گفت: من واقعاً در ورزشگاه درفشی فر مجری هستم. به چه حقی به اسطوره ای مثل مهدوی توهین می کند؟” اگر اشتباه نکنم ورزشگاه درفشی فر متعلق به باشگاه پرسپولیس است و اجاره ای است. اما حالا این افراد فکر می کنند حق دارند به یکی از ستاره های تاریخ تیم ملی ایران و پرسپولیس توهین کنند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس باید با آدم خاطی برخورد کند. هیچکس نمی تواند به افسانه های این کشور توهین کند تا نام او را بلند کند. این حرف های من یک نفر را خیلی آزرده خاطر کرد. اگر فوتبالیستی در مورد فوتبالیست حرفی بزند قابل هضم است اما اگر یک غیر فوتبالیست علیه فردی مودب و متواضع مثل مهدی مهدوی کیا مطلبی منتشر کند باید به آن توجه کرد.

مدافع سابق پرسپولیس ادامه داد: من با مهدی مهدوی کیا رابطه ای ندارم و چای خالی او را ننوشیده ام. من نه مدافع مهدوی کیا هستم و نه همبازی او، اما وقتی یک غیر فوتبالیست این مطالب را پست می کند، وظیفه باشگاه پرسپولیس است که از پیشکسوتش حمایت کند. شاید ما پیشکسوتان هزار تا مشکل داشته باشیم اما یک موی گندیده فوتبالیست را با صد تا غیر فوتبالی عوض نمی کنیم.

فنونی زاده در خصوص اعتراضات اخیر هواداران و یحیی گل محمدی و عدم خرید مهاجم توسط باشگاه، گفت: شکی نیست که پرسپولیس مهاجم می خواهد آقای درویش بلافاصله پس از پایان لیگ بیست و یکم شروع به خرید بازیکنان بزرگ و ستاره کرد. . علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و سعید صادقی در حالی خریداری شدند که همه باشگاه ها آنها را می خواستند. اخیرا با توجه به جدایی رضا اسدی سینا، اسدبیگی توسط ذوب آهن خریداری شد. از این رو باشگاه نیز برای خرید مهاجم در دستور کار است، اما شنیده ام که پس از فاش شدن نام کاسیانو، مهاجم تحت تعقیب یحیی گل محمدی، برخی از عوامل شروع به سنگ اندازی کردند.

وی در ادامه افزود: شنیده ام این مهاجم برزیلی که حتی سرشناس هم نیست برای نامزدش ویزا در شمال تهران درخواست کرده یا درخواست های عجیب دیگری که شایسته پرسپولیس و باشگاه فوتبال ما نیست. متاسفانه ما در پرسپولیس تجربه تلخی از خرید مهاجم برزیلی داریم. دی کارمو ببر تادئو و… که هیچوقت نتونست به پرسپولیس کمک کنه. پس باید به گزینه های زیر فکر کنیم. البته نباید به هر قیمت و شرایطی بخواهیم یک مهاجم بی کیفیت و یک مدعی خارجی بخریم.

فنونی زاده با اشاره به توانایی های مهدی عبدی یادآور شد: یک بار دیگر تکرار می کنم پرسپولیس مهاجم می خواهد اما می توانیم مهدی عبدی را مانند علی علیپور گلزنی کنیم. او هم مثل علیپور بچه مازندرانی است و توانایی های بالایی در زمین و هوا دارد. ما باید هوای این بچه را داشته باشیم و مطمئنم او حتی می تواند آقای گل لیگ برتر شود به شرط اینکه از نظر روحی و روانی آماده باشد. البته خود مهدی عبدی که خیلی با او موافقم باید بیشتر روی تمرینات و فوتبالش تمرکز کند و به توصیه های مربیان گوش کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص لغو دیدار خداحافظی سیدجلال حسینی با ملوان انزلی گفت: سیدجلال حسینی نیز اسطوره فوتبال ایران، پرسپولیس و شهر انزلی است. امیدوارم حرمت و حیثیت این مدافع سرافراز، فنی و با اخلاق حفظ شود و این دیدار خداحافظی با کمک مدیران باشگاه انزلی برگزار شود. البته شاید از بیانیه باشگاه پرسپولیس ناامید شده باشند، اما من دوستان زیادی در انزلی دارم که رهبرشان زنده یاد سیروس کیتاران بود. برو بچه های انزلی و تیم ملوان خیلی در جریان هستند و مطمئنم هر گونه عصبانیت و سوءتفاهم برطرف می شود و این دیدار خداحافظی به نام سیدجلال حسینی و خدماتش به فوتبال برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید