همه منتظر تکمیل لیست نهایی پرسپولیس هستند. دومین خرید غیرمنتظره یحیی

همه منتظر تکمیل لیست نهایی پرسپولیس هستند.  دومین خرید غیرمنتظره یحیی

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از عملکرد ضعیف مهاجمان تیمش در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر ایران، از مدیران این باشگاه خواسته است تا علاوه بر جذب یورگن لوکادیا، به دنبال مهاجم دوم نیز باشند. که به احتمال زیاد از هفته سوم در اختیار کادرفنی قرار خواهد گرفت و در همین راستا شیرزد تمیروف که از ابتدای فصل در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار داشت، قرارداد خود را با سرخپوشان فسخ کرد.

مدیران پرسپولیس در پی فسخ قرارداد تمیرف، وارد مذاکره با شیخ دیابات، مهاجم سابق استقلال شدند و در شرایطی که انتظار می رفت دیابات به عنوان جانشین تمیرف در فهرست پرسپولیس معرفی شود، مهاجم مالیایی به این درخواست پاسخ داد. سرخپوشان پایتخت در آخرین دور مذاکرات او از آوردن دومین مهاجم خارجی به پرسپولیس خودداری کرد.

ما در حال اجرای کامل طرح نقل و انتقالات یحیی هستیم

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به روند جذب دومین مهاجم خارجی، مذاکرات را ادامه دارد و گفت: با هماهنگی هیات مدیره و سرمربی، مذاکرات ادامه دارد و در حال پیشرفت است. آنچه مسلم است با توجه به درخواست آقای گل محمدی مهاجم دوم را به خدمت خواهیم گرفت تا برنامه نقل و انتقالات او به طور کامل محقق شود.

با این شرایط در دراز مدت ضربه خواهیم خورد!

مدیرعامل سرمایه کاپیتال در خصوص دلیل عدم امضای قرارداد با شیخ دیابات، موضوع دخالت برخی دلالان در فضای مجازی را مطرح کرد و توضیح داد: می خواهم راحت با هواداران صحبت کنم. در جریان مذاکرات، واسطه ها از امواج خبری رسانه ها و شبکه های اجتماعی برای برتری مقابل باشگاه ها از جمله پرسپولیس استفاده کردند.

درویش گفت: این موضوع باید مورد توجه هواداران قرار گیرد، ما هیچ شرایطی را قبول نداریم، نمی توانیم پرسپولیس را در هر شرایطی قرار دهیم تا خودمان را در شبکه های اجتماعی نجات دهیم یا تصویر را درست کنیم، زیرا در دراز مدت قطعاً آسیب خواهیم زد و اهداف محقق نمی شود، اما قطعاً برنامه خود را برای حضور مهاجم جدید اجرا می کنیم و اوضاع خوب می شود. برو با روال.”

دومین مهاجم خارجی پرسپولیس به هفته چهارم راه پیدا می کند؟

پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر ایران جمعه شب در اراک میهمان آلومینیوم است که با توجه به مذاکرات سرخ ها و سرخ ها برای جذب دومین مهاجم خارجی، بدون شک استفاده از خرید احتمالی این تیم غیرممکن است. پرسپولیس در بازی جمعه شب و تنها این احتمال وجود دارد که یحیی گل محمدی از یورگن لوکادیا در ترکیب تیمش برای رویارویی با آلومینیوم استفاده کند.

سرمربی پرسپولیس امیدوار است تا دیدار سرخ پوشان مقابل صنعت نفت در هفته چهارم روند جذب دومین مهاجم خارجی تکمیل شود تا بتواند ترکیب مورد علاقه خود را با حضور دو مهاجم خارجی صف آرایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید