یحیی پنیر قرمز پرسپولیس را کشید!

یحیی پنیر قرمز پرسپولیس را کشید!

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشت تمرینات پیش فصل را از چهارشنبه هفته جاری آغاز کند اما عدم جذب بازیکنان مورد نظر و قراردادهای بلاتکلیف فصل گذشته باعث شد تمرینات این تیم دوباره به تعویق بیفتد.

او حدود 10 روز پیش با رفتن شجاع خلیل زاده به تراکتورسازی و رضا شکاری به سپاهان، لیست خریدهای خود را به رضا درویش مدیرعامل باشگاه ارائه کرد. علاوه بر این، یاسین سلمانی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهاب زاهدی پیراهن پرسپولیس را بر تن نکردند تا این مشکلات صدای سرمربی پرسپولیس را بلند کند.

گل محمدی انتظار داشت قرارداد بازیکنانی مانند امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و گئورگی گلسیانی تمدید شود تا ترکیب پرسپولیس در ابتدای پیش فصل جمع شود، اما تاکنون هیچ یک از آرزوهای او برآورده نشده است. قهرمانان سه دوره فصل گذشته فوتبال ایران کنار رفتند.

سرمربی پرسپولیس پیام تند خود را به مدیران این باشگاه رسانده و از آنها خواسته است تا روز شنبه آینده تکلیف بازیکنان فصل گذشته و لیست خرید را مشخص کنند.

گل محمدی قصد دارد به هر شکل ممکن از ابتدای هفته آینده پیش فصل را آغاز کند وگرنه بعید نیست شروع تمرینات این تیم با مصاحبه طوفانی و جنجالی گل محمدی علیه باشگاه همراه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید