یحیی گل محمدی بار دیگر توپ را به داخل زمین درویش انداخت

یحیی گل محمدی بار دیگر توپ را به داخل زمین درویش انداخت

کریم باقری تاکید کرده بود که ممنوع الکار نیست و مشکلی وجود ندارد اما به هر حال از پرسپولیس محروم شد و این اتفاق سروصدا به پا کرد. در همین راستا یحیی گل محمدی با انتشار پستی (4 روز تاخیر) از باقری حمایت کرد تا به همه بگوید مشکلی با ماندن آقا کریم ندارد. البته یحیی قبلا گفته بود همه یاران من را می خواهد اما دیر از باقری حمایت کرد تا توپ را به دست رضا درویش بزند.

درویش گفت: سیدجلال حسینی جایگزین کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس خواهد شد. حسینی البته بازیکن بزرگ و پرافتخار و چهره ای موجه در بین پرسپولیسی هاست اما ماجرای کریم باقری همچنان ادامه دارد. خیلی ها می گویند شاید او در کادرفنی تیم ملی قرار بگیرد اما باید دید امیر گلنویی چنین تصمیمی گرفته است یا خیر.

نکته مهم در مورد کریم باقری این است که او دوست ندارد سرمربی باشد و خوب نیست در هیچ تیمی به عنوان دستیار کار کند. یا باید به تیم ملی برود یا صبر کند تا روزی به پرسپولیس برگردد، چون احتمال ورودش به تیم های دیگر (مثلا تراکتورسازی که سابقه بازی دارد) بسیار کم است. اکثر تیم ها کادر فنی خود را تعیین کرده اند و باقری هم در دسته اول مربی نیست.

در خاتمه، یحیی گل محمدی به نوعی با هوشمندی خاصی در این امر پیروز شد. آن هم با یک پست حمایتی از همکار سابقش که دیگر در کنارش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید