یحیی گل محمدی سوژه رسانه های خارجی است

یحیی گل محمدی سوژه رسانه های خارجی است

یک هفته مانده به پایان لیگ برتر ایران، استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو در خانه مس رفسنجان را شکست داد و سپاهان با هدایت ژور مورایس با پنج گل پیکان را شکست داد.

روزنامه اوجوگو با پوشش خبری لیگ برتر ایران در مطلبی با عنوان قهرمانی ساپینتو اما استقلال از رقابت های قهرمانی خارج شد و نوشت: ساپینتو با وجود برد 2-1 تیمش مقابل مس رفسنجان شانس قهرمانی در لیگ برتر ایران را از دست داد.

رسانه های پرتغالی درباره سپاهان و مورایش نیز نوشتند: تنها پرتغالی که می تواند قهرمان ایران شود خوزه مورایش است که تیم سپاهانش با وجود یک امتیاز کمتر از پرسپولیس صدرنشین، با شانس هایی که خودش می داند وارد دیدار هفته گذشته می شود.

در پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با 59 امتیاز در رده سوم قرار دارد و شانسی برای قهرمانی ندارد. پرسپولیس با 63 و سپاهان با 62 امتیاز هم برای قهرمانی در روز پایانی تلاش می کنند.

دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر ایران روز پنجشنبه با میزبانی پرسپولیس و سپاهان به ترتیب از نساجی مازندران و مس کرمان برگزار می شود. استقلال به مصاف تراکتوری چهارم می رود.

دیدگاهتان را بنویسید