یحیی گل محمدی مدیون این ستاره هاست

یحیی گل محمدی مدیون این ستاره هاست

پرسپولیس تا اینجای کار توانسته در مسیر خود بماند اما این تیم برای ادامه این روند باید در شیوه بازی خود تجدید نظر کند. پرسپولیس خوب بازی نمی کند و این طرز بازی هواداران این تیم را نگران کرده تا در نتیجه گیری دچار مشکل نشوند. از سوی دیگر بررسی عملکرد بازیکنان نشان می دهد که خریدهای این تیم به درستی انجام نشده و شاید به خصوص در میانه زمین و خط حمله تیم نیاز به ارقام جدیدی داشته باشد. تقریبا دو فصل از حضور گل محمدی در پرسپولیس می گذرد و در این مدت او عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت که عمدتا مدیون 5 ستاره این تیم است.

سیدجلال حسینی; کاپیتان سرخ ها در زمانی که یحیی مصدوم نمی شد و در بازی حضور داشت همیشه چهره قابل اعتماد و قابل اعتمادی بوده است. او بیشترین بازی را در تیم تحت هدایت گل محمدی تجربه کرده و با 72 بازی ستون فقرات پرسپولیس بود.

مهدی عبدی; اگرچه گل محمدی همچنان از مهدی عبدی به طور منظم استفاده نمی کند و در برخی مسابقات نیمکت نشینی او را می بینیم، اما این مهاجم جوان بیشترین گل را برای محمدی به ثمر رسانده است. او با 21 گل بهترین گلزن پرسپولیس در یحیی است.

مهدی ترابی; در این صورت به هیچکس جز مهدی ترابی مراجعه نکنید. بازیکنی که حتی هنگام زمین خوردن فرشش را از آب بیرون می کشد با 17 پاس گل گل محمدی بهترین پاسور تحت هدایت اوست.

عیسی القطر; القطری گل های مهمی برای پرسپولیس به ثمر رسانده و شاید اگر با محرومیت 6 ماهه از کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه نمی شد، آمار بهتری از خود به جای می گذاشت. .

وحید امیری; کلید گل محمدی که عصایی بود در روزهای سخت و آسان محمدی. او در هر پستی و در هر موقعیتی که بازی کرد، فراز و نشیب کمتری از خود به جای نمی گذارد و ردپای او در اکثر آمارهای مثبت پرسپولیس دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید