او یحیی صدرنشی را مدیون ستاره پرسپولیس است

او یحیی صدرنشی را مدیون ستاره پرسپولیس است

هافبک فنی و گلزن ارتش سرخ در بهترین زمان ممکن به بالاترین سطح آمادگی در ترکیب این تیم رسید تا یکی از ارکان مهم ارتش سرخ برای موفقیت در دیدارهای اخیر لقب بگیرد.

گوهر ترابی در دیدار روز گذشته مقابل گل نیز گلزنی کرد و پاس گل داد تا بتواند بار دیگر شرایط را به سود تیمش رقم بزند. آمادگی این روزهای مهدی ترابی با حضور گابریل کالدرون روی نیمکت این تیم تفاوتی ندارد. روزهایی که ترابی در ترکیب این تیم در کنار بشار رسن و احمد نورالهی نقش تاثیرگذاری داشت و در نهایت توانست این تیم را به قهرمانی برساند.

این زوج ترابی و آل کثیر با همکاری جالب خود در قلب بردهای ارزشمند پرسپولیس در دو هفته اخیر بوده اند.

ترابی پس از درخشش در دربی با پاس طلایی و سه امتیاز خود، در دیدار دیروز مقابل گل گهر سیرجان، موفق شد یک روز درخشان دیگر را به نام خود ثبت کند و در نهایت از روی نقطه پنالتی و سپس با یک پاس طلایی – به این شکل که او در بازی هفته گذشته مقابل استقلال این کار را انجام داد – دوباره عیسی آل کثیر را مقابل دروازه حریف قرار داد تا دومین گل متوالی خود را در یک هفته به این مهاجم جنوبی بدهد.

یحیی گل محمدی امیدوار است ادامه روند درخشان مهدی ترابی زمینه را برای موفقیت تیمش در بازی های باقیمانده فراهم کند و باید دید که آیا شماره 9 قرمزها در ادامه راه روند گلزنی او را دنبال خواهند کرد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید