پرسپولیس 3 امتیاز را مدیون این بازیکن است

پرسپولیس 3 امتیاز را مدیون این بازیکن است

پاییس رأفت در خصوص برتری پرسپولیس مقابل تراکتورسازی که در وقت اضافه به دست آمد، گفت: محمدرضا زنوزی در این سال ها هزینه زیادی برای حفظ تراکتورسازی در سطح اول فوتبال ایران و این فصل با آوردن پاکو به خرج داده است. همز تحول بزرگی در تیم تراکتورسازی به وجود آمده است. تبریک به هواداران تراکتورسازی و شخص پاکو همز که چهره متفاوتی از این تیم دیدم. محمد نصرتی در کادر فنی این تیم سخت کار می کند و بازیکنان خواهان پیشرفت هستند. از تراکتورسازی شاهد فوتبال باکیفیتی هستیم و جدا از اینکه بازیکنان خارجی این تیم خوب بازی می کنند، کیفیت فنی بازیکنان تراکتورسازی ایران نیز بسیار رشد کرده است. درست است که پرسپولیس در نهایت پیروز شد اما تراکتور پس از دو گل عقب افتادن تمرکز خود را از دست نداد و با تغییرات خوب سرمربی اسپانیا که سبک بازی کشورش را در تراکتورسازی القا کرد، موفق شد با وجود ناکامی بازی را به تساوی بکشاند. برای ذخیره نتیجه

در قسمت دوم تراکتورسازی کاملا بر بازی مسلط شد

وی افزود: مصدومیت هایی که هر دو تیم قبل از شروع مسابقه متحمل شدند بر کیفیت بازی تاثیر گذاشت. قبل از گلزنی پرسپولیس، علیرضا بیرانوند دو موقعیت بسیار خوب تراکتور را تبدیل به گل کرد و اگر محمدرضا اخباری مصدوم نمی شد، پرسپولیس به راحتی به گل نمی رسید. تفاوت این دو دروازه بان در این بازی مشخص بود و اگر خبری بود اتفاقات دیگری می افتاد. پرسپولیس نیمه اول را برد و در نیمه دوم تراکتور کاملاً مسلط شد. فشار آوردن به پرسپولیس اینطور حتی در فوتبال وظیفه هیچ تیمی نیست و اصلا اینطور نشد. تنها تیمی که توانست پرسپولیس را از نظر فوتبالی تا این حد به دردسر بیاندازد، تراکتورسازی بود و آن تیم بازی بسیار خوبی ارائه کرد.

تراکتورسازی مقابل پرسپولیس باخت قابل قبولی بود

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: هدف من ضربه زدن به دروازه بان تراکتورسازی مقابل پرسپولیس نبود، اما چیزی که دیدم این بود که اگر اخبار بازی می کرد، تراکتور می توانست نتیجه بهتری بگیرد. واقعیتی که باید به آن اشاره کرد عدم تازگی چشمگیر در ترکیب تراکتور است. پرسپولیس 3 امتیاز دیدار مقابل تراکتورسازی را مدیون دروازه بان این تیم است. برد برای پرسپولیس بسیار عالی بود چرا که این تیم را در دیداری مهم در مسابقات قهرمانی نگه داشت و آنها را به قهرمانی نزدیک کرد اما این شکست چیزی از ارزش های تراکتورسازی نکرد زیرا این تیم واقعا فوتبال خوب و زیبایی ارائه می دهد. تراکتورسازی فوتبال باکیفیتی به نمایش گذاشت و مقابل پرسپولیس که حرفه ای تر از این تیم بازی کرد، با وقار شکست خورد، هرچند نیمه دوم به خوبی نیمه اول بازی نکرد.

هفته آینده در دیدار پرسپولیس و سپاهان شاهد ال کلاسیکو خواهیم بود

رفعت با اشاره به برتری سپاهان مقابل هوادار و دیدار هفته آینده این تیم مقابل پرسپولیس گفت: این دیدار تعیین کننده خواهد بود زیرا سپاهان صدرنشین لیگ است و پرسپولیس با یک امتیاز کمتر جدی ترین تعقیب کننده این تیم است و هر دو تیم می خواهند. برای پیروزی و نزدیک شدن به قهرمانی در این مسابقه. از هر دو تیم شاهد فوتبال زیبایی خواهیم بود. سپاهان می آید تا به نوعی این شکست را در جام حذفی جبران کند و با خیالی آسوده در بالای جدول بماند. زیباترین دیدار فصل را در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران خواهیم دید. ال کلاسیکو واقعی هفته آینده در دیدار پرسپولیس و سپاهان دیده می شود. مگر اینکه اتفاقات دیدار دیروز پرسپولیس و تراکتورسازی رخ دهد و بازیکنان تاثیرگذار دو تیم نتوانند در آستانه بازی در ترکیب قرار بگیرند. این یکی از جذابیت های فوتبال است و امیدوارم بازیکنان پرسپولیس برای عبور از سد سپاهان انتظارات را برآورده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید