ایمان عمیق آزادگان مثال زدنی است/ انقلاب و نظام ما مدیون محرم و عاشورا است


ساعت: 18:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890706

فرمانده ارتش حضرت عباس (علیه السلام) با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به آزادگان گفت: آزادگان زیرک ترین مردان زمانه ما هستند چرا که آگاهانه وارد عرصه دفاع از حریم ولایت شدند و به وسیله آنها بنابراین آنها ثابت قدم ماندند و اخلاص آنها به بالاترین حد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سردار غلامحسین محمدی فرمانده اصیل سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ظهر امروز در همایش سالروز ورود آزادگان به میهن با بیان اینکه آزادگان از ایستادگی و مقاومت دست برنداشته اند. با اینکه در دوران اسارت سخت ترین شرایط را تحمل کرد. ایمان عمیق و استوار آزاد ستودنی است.

وی به شرایط سخت اسارت اشاره کرد و گفت: آزادگان چنان ایمان عمیقی داشتند که توانستند با بصیرت خود در برابر ظلم ستمگران ایستادگی کنند و در مقابل جنگ نرم دشمنان اسیر مقاومت کنند.

سردار محمدی عسل با بیان اینکه آزادگان در همه دوران ها برای کشور افتخارآفرین بوده و هستند، گفت: خانواده های آزادگان نیز از جمله شهدایی هستند که با ایثار و از خودگذشتگی خود در کنار یاد و خاطره هشت شهیدان ایستادند. سال های دفاع مقدس علاوه بر دفاع از مرزهای جغرافیایی و مذهبی

فرمانده کل سپاه حضرت عباس (ع) در ادامه سخنان خود با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به آزادگان سرافراز گفت: آزادگان بصیرترین مردم زمان ما هستند زیرا آگاهانه وارد شدند. در میدان دفاع از خاک استان و استوار در این راه، صداقت و اخلاص خود را به بالاترین حد رساندند.

وی ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و ایام حزن و اندوه محرم را یادآور شد و گفت: انقلاب و نظام ما از آغاز تا کنون مدیون محرم و عاشورا است.

سردار محمدی اصل به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: هرگاه در میانه راه با مشکل و کمبود مواجه شدیم فرهنگ عاشورا بود که به کمک ما آمد و کشور را به سمت امنیت و آرامش سوق داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید