اقتدار و امنیت ایران بعد از انقلاب اسلامی مثال زدنی است


ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805206

محمد رئوف حیدری فر با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران بعد از انقلاب اسلامی مثال زدنی است، گفت: امنیت نعمتی است که اغلب مورد غفلت و فراموشی قرار می گیرد در حالی که کوچکترین فعالیت اقتصادی و مدنی بدون امنیت انجام نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رئوف حیدری فر در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خدمات و آثار مثبتی در جامعه همراه بود و دستاوردهای بسیاری را در کشور از جمله پیشرفت در توسعه در مناطق فقیرنشین به دنبال داشت.

وی افزود: امروزه بسیاری از روستاها و مناطق دورافتاده به امکاناتی مانند آب، برق و گاز و دیگر موهبت ها دسترسی دارند. در زمینه آموزش نیز می توان به افزایش سطح سواد مردم اشاره کرد که با تلاش نهضت سوادآموزی و مدارس و سایر مؤسسات آموزشی درصد باسوادان بهبود می یابد.

رئیس دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب گفت: در این راستا می توان به افزایش سطح علمی کشور اشاره کرد. امروزه دانشگاه های دولتی و غیردولتی حتی در مناطق فقیرنشین نیز خدمات ارائه می دهند و عموماً در صدد رفع چهره محرومیت در سراسر کشور هستند.

حیدری گفت: امروز با تلاش جمهوری اسلامی کشور ما از نظر علمی، آموزشی، سوادآموزی، محرومیت زدایی با سایر کشورهای منطقه تفاوت اساسی دارد که قابل مقایسه با رژیم گذشته نیست.

وی گفت: امنیت همواره حلقه مفقوده دستاوردهای انقلابی است که غالباً مورد غفلت و فراموشی قرار گرفته است تا اینکه کوچکترین فعالیت اقتصادی و مدنی بدون امنیت انجام شود. از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به افزایش آگاهی و حساسیت نسبت به تحولات پیرامونی اشاره کرد.

وی در پایان گفت: اقتدار و قدرت امروز کشور نسبت به گذشته افزایش یافته و وزن کشور در بین کشورهای منطقه افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید