برخورد سردار سلیمانی با مردم مثال زدنی بود/ یاد حاج قاسم پاک نمی شود

ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794862

روستی گفت: برخورد حاج قاسم با مردم عادی، فرزندان شهدا و مظلومان سوریه و عراق مثال زدنی است. سردار سلیمانی انرژی و معنویتی داشت که با یک برخورد 100 درصد جهت طرف مقابل را تغییر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر راستی در گفت و گو با آناج در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از تلاش رسانه های بیگانه برای یادآوری خاطره سردار سلیمانی گفت: خاطره، رفتار و افکار حاج قاسم را نمی توان به راحتی از ذهن مردم پاک کرد.

وی ادامه داد: اینکه مردی شیرین ترین مال خود یعنی جانش را در هشت سال پاسداری مقدس و ده سال در خط مقدم مقاومت فدا کرد، در واقع نشان از ایثار و رشادت او در مقابل مردم داشت. این فداکاری ها برقرار شد. “

همرزم شهید سلیمانی تاکید کرد: البته دشمن از همه هجمه ها استفاده می کند و ممکن است برای برخی موثر باشد اما برای زنده نگه داشتن حاج قاسم باید همه ابعاد آن را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین بعد حاج قاسم بعد معنوی و عرفانی اوست، گفت: حاج قاسم واقعاً به جایی رسیده است که مشکلات را به خوبی می شناسد و در قرآن هم آمده است که اگر تقوای خود را تقویت کنید، باعث می شوید. قدرت تشخیص مشکلات ما می دهیم.

راستی ادامه داد: بعد عرفانی حاج قاسم کاملاً مشهود و مستند است; وقتی گفت: کمتر از سه ماه دیگر پایان حکومت داعش را اعلام می کنم، عظمت این را کسانی که در میدان جنگ بودند می فهمند و بعد فکر می کردیم ممکن نیست، اما این اتفاق افتاد و همچنان مخفی است. به ما چگونه اعلام شد.

وی در خصوص ارتباط عاطفی مردم با حاج قاسم گفت: برخورد حاج قاسم نسبت به مردم عادی، فرزندان شهدا و مظلومان سوریه و عراق مثال زدنی است. سردار سلیمانی انرژی و معنویتی داشت که با یک برخورد 100 درصد جهت طرف مقابل را تغییر داد.

این نماینده مجلس یادآور شد: تمام رفتارها و اعمال او ثبت شده و هیچ معنایی در رفتار او وجود ندارد و شما رسانه ها باید این ابعاد از رفتار حاج قاسم را در بستری مستند و متفاوت نشان دهید.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم و ابعاد وجودی وی باید در کتب درسی باشد، خاطرنشان کرد: آیندگان باید بدانند که چگونه مردی از مردم در تلاطم امور جهانی، مطیع ولایت، قهرمان کشورش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید