عملیات مرصاد دستاوردهای بزرگی داشت/ انسجام و اتحاد مردم در این عملیات مثال زدنی است


ساعت: 10:43
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885807

سردار بهمن ریحانی گفت: این عملیات دستاوردهای زیادی برای ما داشت و توانستیم قوی ترین دشمنان خود را در آن زمان شکست دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد که در محل یادمان شهدای مرصاد برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس طوفانی سهمگین بود که دشمن را در هم کوبید.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افرود: در این عملیات هجمه گسترده نفاق با پشتیبانی استکبار با هوشیاری امام راحل، فداکاری رزمندگان و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد. مردم، با شکست منافقین به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: اگر رشادت های رزمندگان و حضور گسترده مردم نبود، با چالش های زیادی روبرو می شدیم، اما الحمدلله این عملیات دستاوردهای زیادی برای ما داشت و توانستیم قوی ترین دشمنان خود را در آن زمان شکست دهیم. .

سردار ریحانی گفت: بی شک نقش امام و رهبری ولی فقیه در همه چالش ها در حوادث این ملت به ساحل نجات کشیده خواهد شد.

وی ادامه داد: انسجام و اتحاد مردم در این عملیات مثال زدنی است و مردم این مزدوران را خائن به کشور می دانستند و همه برای مقابله با آنها به میدان آمدند.

سردار ریحانی گفت: حضور مردم سد منافقین و دشمنان را در این منطقه شکسته است، اینها تجربیاتی است که باید در همه حال متحد باشیم و همچنان بر اساس مبانی و ارزش های دینی، حاکمیت و راه شهدا باقی بمانیم. تاکنون نشان داده‌اند که ما بر اساس این اصول هستیم.

وی گفت: ما ملتی سرافراز و پیروز هستیم و در همه عرصه ها با ریتم حرکت سریع پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید